Open Toernooi TTV Amstelveen 75 jaar (senioren)

75 jaar Jubileum Open Toernooi!

75 jaar toernooi

Ons Open Toernooi  op 20 en 21 mei is weer achter de rug.
De uitslagen vind je op www.toernooi.nl voor de  jeugd en de senioren
Reuze bedankt voor het laten slagen van dit toernooi aan
alle deelnemers, het bestuur en vrijwilligers van TTV Amstelveen en
vooral aan de toernooi commissie bestaande uit Rijko Kramer en Brian van den Heuvel.

Op de website en in de papieren versie van het Amstelveens Nieuwsblad werd een verslag van Guus opgenomen:

Tafeltennisvereniging Amstelveen viert jubileum met grandioos landelijk toernooi

TTV Amstelveen bestaat 75 jaar en organiseerde daarom op zaterdag 20 en zondag 21 mei
het TTVA-jubileumtoernooi dat gespeeld werd in sporthal de Meerkamp.

Even wat cijfertjes, 24 tafels, 47 deelnemende verenigingen uit het hele land, 230 deelnemers waarvan 90 jeugdspelers en 140 senioren, 21 vrijwilligers, 20 uur tafeltennis op alle niveaus van een absolute starter bij de jeugd tot een eredivisiespeler bij de senioren.
Heel veel strijd maar nog meer plezier. Kortom het toernooi werd één groot succes. Het gaat te ver om alle winnaars te noemen maar eigenlijk waren alle spelers, organisatoren en vrijwilligers de grote winnaars.
Na het uitreiken van alle bekers aan de individuele groepswinnaars werd de verenigingsprijs, de 1e prijs bij de deelnemende verenigingen, uitgereikt aan de aanvoerder van de organiserende vereniging TTV Amstelveen die met ruime voorsprong deze eretitel dik verdiende.
Meer informatie vind je op www.ttvamstelveen.nl .

Hieronder vind je foto's van het toernooi. Heb je hier zelf ook leuke foto's van?
Stuur ze dan naar website@ttvamstelveen.nl zodat we ook deze op de website kunnen zetten.
Of stuur ze met WhatsApp naar de webbeheerder.
Het telefoonnummer vind je onder website op de  bestuur en kader pagina.

Oorspronkelijke uitnodiging:

Tafeltennisvereniging (TTV) Amstelveen bestaat dit jaar 75 jaar!
Een geweldige mijlpaal die wij met een divers aantal evenementen willen vieren.
Een Open toernooi voor zowel Jeugd als Senioren mag hierbij zeker niet ontbreken!

Daarom willen wij iedereen van harte uitnodigen om aan dit Open toernooi deel te nemen.

Een mooie gelegenheid om een leuk toernooi te spelen en voor TTV Amstelveen om onze vereniging in het zonnetje te zetten.

Datum:
Zaterdag 20 mei voor de Jeugd
Zondag 21 mei voor de Senioren

Waar:
Sporthal de Meerkamp in Amstelveen

Verdere informatie:

In de links vinden jullie de volgende informatie:

Uitnodiging TTV Amstelveen 75 jaar Jubileum Open toernooi
Vereniging inschrijfformulier Jeugd
Vereniging inschrijfformulier Senioren

Inschrijving kan ook individueel via Toernooi.nl:
TTV Amstelveen 75 jaar Open Jubileum toernooi JEUGD
TTV Amstelveen 75 jaar Open Jubileum toernooi SENIOREN

Er kunnen maximaal 168 deelnemen per dag, dus wacht niet te lang met inschrijven!
Sluitingsdatum inschrijving is 1 mei.

Hopelijk tot ziens op Zaterdag 20 mei of Zondag 21 mei.

Wij hebben er in elk geval veel zin in!

Met sportieve groeten,
Toernooicommissie