Start Grote Club Actie 2024

Op 21 september is deze verenigingsloterij weer van start gegaan.
Van de loten (per stuk EUR 3) gaat 80% van de opbrengst naar onze vereniging.

Jullie weten dat we in onze zaal een AED hebben.
Een AED (Automatische Externe Defibrillator) is een apparaat dat een gecontroleerde elektrische schok kan toedienen aan het hart, met de bedoeling de normale hartfunctie te herstellen. De overlevingskans van iemand met een accuut hartprobleem neemt bij het reanimeren met AED aanzienlijk toe.

Het betalen van het service onderhoudscontract voor onze AED en het op peil houden van de kennis van de AED en de EHBO voor de komende 5 jaar is het belangrijkste wat we met de opbrengst van de loterij willen doen.

Daarnaast krijgen we een nieuwe zaal en hebben we nieuw materiaal nodig zoals tafels en leenbatjes.
Tenslotte inversteren we het eventuele restant aan trainingsmateriaal voor de jeugd
Voor de kopers van de loten zijn er natuurlijk geweldige  prijzen te winnen!

Dus koop deze loten online door deze link te gebruiken of  via Atie Vos, Guus Korper of onze jeugdleden.