Inschrijven voor nieuwe leden

Om je als lid in te schrijven voor onze club verzoeken wij je het onderstaande inschrijfformulier in te vullen.
Wil je echter eerst alleen komen proefspelen en kennismaken met onze club,
vul dan NIET het inschrijfformulier in
maar neem contact met ons op via het CONTACTFORMULIER.

Het verzenden van het inschrijfformulier wordt gezien als akkoord/ondertekening voor het aanvragen van het lidmaatschap van TTV Amstelveen.

Het door jou verstuurde formulier wordt via mail ter bevestiging naar je toegestuurd.
Mocht je na het versturen van het formulier nog zaken willen wijzigen stuur dan een mail naar onze LEDENADMINISTRATIE.

!! Lees voordat je het inschrijfformulier invult goed de contributie- en overige informatie door !!

Inschrijfformulier

Contributie informatie

Bij technische problemen met invullen van het formulier kun je je persoonlijke gegevens naar website@ttvamstelveen.nl sturen. Laat dan wel even weten of je het formulier probeerde in te vullen op telefoon/laptop/desktop/tablet. Je kunt het ook op een van deze andere apparaten proberen.

Velden met een * zijn verplichte velden

Alleen voor jeugdleden

Sport gerelateerde vragen

Ik ga akkoord met de clubregels *
    Ik ga akkoord met de AVG regels *
    Ik heb kennis genomen van de gedragscode voor sporters *

Hier vind je de contributie informatie en bedragen voor het huidige seizoen.
    • Het seizoen loopt van 1 september tot en met 31 augustus.
    • Lid na 1 September? In dat geval wordt de contributie evenredig verminderd.
    • Een tijdelijk lidmaatschap is éénmalig mogelijk voor 3 maanden
      (kosten bedragen € 60.-).
    • Voor de jeugd zit een trainingsbijdrage in de contributie opgesloten.
    • Bij betaling voor 1 oktober geldt een betalingskorting van € 20.-
    • Voor elk 2e lid of meer per gezin geldt een familiekorting van € 25.- per persoon.
    Contributie seizoen 2023-2024Senioren >=18jrJeugd <18jr
    Verenigingscontributie€ 145.-€ 185.-
    Basis bondscontributie (NTTB)€ 21.-€ 21.-
    Totaal basislid (recreant)€ 166.-€ 206.-
    Competitie bondscontributie (NTTB)€ 56.-€ 37.-
    Totaal competitie lid€ 222.-€ 243.-

55+ groep

Ben je 55 jaar of ouder dan kun je elke maandagmiddag en vrijdagochtend  recreatief tafeltennissen.
    De kosten hiervoor bedragen óf:

•  € 3.50 per keer (zonder lidmaatschap).
    •  € 95.- voor een heel seizoen voor spelers die uitsluitend een 55+ lidmaatschap hebben en op maandagmiddag en/of vrijdagochtend spelen. Bij betaling vóór 1 oktober geldt een betalingskorting van € 10,- .
    •  € 30.- additioneel voor leden die al een regulier lidmaatschap hebben bij de club.
    Vind hier meer informatie over de 55+ GROEP.
    NTTB
    • TTV Amstelveen is aangesloten bij de Nederlandse Tafel Tennis Bond (NTTB).
    • Alle leden zijn automatisch lid van de NTTB en betalen de basisbondscontributie.
    • Leden die deelnemen aan de NTTB competitie moeten de competitie bondscontributie betalen.
    • Bondscontributie wordt jaarlijks aangepast aan de NTTB tarieven.
    Overig
    • Houders van een Amstelveenpas komen via Gemeente Amstelveen in aanmerking voor een bijdrage in de kosten. Deze bijdrage dient u zelf bij de gemeente aan te vragen.
    • Betaling van de contributie gaat via overboeking naar de bankrekening van onze vereniging. U ontvangt een betalingsverzoek van onze PENNINGMEESTER.