Onze sponsors

Activiteiten

Op deze pagina vind je informatie over de komende activiteiten in en buiten de club.

Belangrijke datums

mei 2024
juni 2024
december 2024
Geen evenementen gevonden!

Inschrijven Toernooien

Vooral jeugdspelers wordt aangeraden om altijd even te kijken of men via de club kan inschrijven.
Neem dan even contact op met
Guus Korper (voor jeugd toernooien) of
Ben Rigter (voor senior toernooien).

Interne Toernooien

Op de planning staan al

datumevent
4 meiclubkampioenschappen senioren
15 juniclubkampioenschappen junioren
2 decemberpepernoten toernooi

en  reken binnenkort ook op

• planken toernooi
  • klaverjas toernooi
  • familie toernooi

De TTV Open 2024 op 25 en 26 mei is natuurlijk wel een eigen maar geen intern toernooi!

Externe Toernooien

Op deze pagina vind je de bij ons bekende toernooien.
Deze zijn vaak in buurt en er doen vaak spelers van TTV Amstelveen mee.
Wil je zien wat er nog meer in Nederland en omgeving te doen is,
klik dan op één van de volgende links (die allemaal in een nieuw tabblad openen) :

Aanstaande externe toernooien

Van TTV De Treffers ’70 uit Klazienaveen kregen we de uitnodiging voor het ‘allerlaatste’ EDR toernooi.
Inschrijven tot uiterlijk een kwartier voor aanvang van de betreffende klasse als er plaats is.
Geef je op via Guus Korper (jeugd) of Ben Rigter (senioren).

Accommodatie: Sportcomplex “De Zon”, Leeuw 1, 7891 CP Klazienaveen.
Datum: donderdag en vrijdag 9 en 10 mei.
Er kan gekampeerd worden vlakbij het sportcomplex.

Spelsysteem:
Wedstrijden naar het Corbillon-Cup-Systeem. Teams bestaan uit twee personen, maar er wordt een verkort systeem gehanteerd: A1-B1 en A2-B2. Alleen bij de
stand 1-1 wordt er gedubbeld.
De poules bestaan zoveel mogelijk uit vier teams. De nummer 1 en 2 gaan door naar de hoofdronde, de rest gaat door naar het troosttoernooi.
Vanaf de vervolgrondes geldt het afvalsysteem. Alle wedstrijden worden gespeeld in “Best of Five” tot de 11 punten.

Alle details vind je in de uitnodiging.

Van Han Oldenburg ontvingen we de volgende uitnodiging voor het Diederik Steunenberg toernooi.
Uitgebreide informatie vind je in de uitnodiging.

Opgeven voor dit jeugdtoernooi kan (vóór 27 april 2024)  via onze jeugd coördinator Guus Korper .

Beste wedstrijdsecretaris, toernooicoördinator,

Ook dit jaar wordt het Diederik Steunenberg toernooi na afloop van de competitie gehouden.
De datum is zaterdag 18 mei.

We hebben er veel zin in om dit toernooi, dat elk jaar hoog gewaardeerd wordt, weer te organiseren.
Het uitgangspunt is zoals altijd dat de deelnemers veel wedstrijden op eigen niveau spelen.
Met een startersklasse voor spelertjes, die nog geen competitie gespeeld hebben. En vier klassen (A,B,C, en D) ingedeeld naar de laatste Elo-rating.

Jeugdspelers uit alle regio’s zijn van harte uitgenodigd.
De sluitingsdatum voor inschrijving is 27 april.
Datum: 18 mei 2024. Locatie: Sporthal Zwolle-Zuid, van der Heydenstraat 2, 8014ZZ Zwolle.
Aanvangstijd toernooi: 10.00 uur.

Met vriendelijke groeten, namens de toernooicommisie,

Han Oldenburg
TafeltennisZwolle

Na het succesvolle toernooi ter gelegenheid van ons 75-jarig jubileum organiseert onze club opnieuw een open toernooi.
Er wordt gespeeld in de Bankrashal op 25 (jeugd) en 26 (senioren) mei 2024.
Verdere details volgen.

Van Lucas Lute ontvingen we de volgende uitnodiging voor het B-jeugd kwalificatie ranglijst toernooi in Aalsmeer.
Dit toernooi is nu ook voor beginnende spelers,
Bespreek of je hieraan mee kunt doen met Guus Korper en geef je ook via hem op vóór 30 mei 2024!

Geachte toernooicoördinatoren,

Graag verwijs ik jullie naar bijgevoegde uitnodiging tot inschrijving voor het Nationale B-Jeugd Kwalificatie Ranglijsttoernooi, dat gespeeld zal worden op 15 juni 2024 in Sporthal De Bloemhof in Aalsmeer.

Tevens is dit jaar voor het eerst een afzonderlijke klasse voor Starters toegevoegd.

Het B Jeugd kwalificatie toernooi wordt gespeeld met de leeftijdsgrenzen van het seizoen 2024/2025, en is daarmee een eerste graadmeter voor de ranglijsttoernooien van komend seizoen.

Op de vrijstellingslijst in de uitnodiging staan alle spelers (m/v) die al zeker zijn van een B-licentie voor komend seizoen.
Deze spelers (voor TTVA is dit Atharv Rastogi) kunnen niet aan dit toernooi deelnemen.
Alle spelers die niet op deze lijst vermeld staan, kunnen zich wel inschrijven.

Fijn weekend allen!

Met vriendelijke groet,
Lucas Lute

Van Sport Europe US Open 2024 ontvingen we een uitnodiging voor hun toernooi voor senioren en landelijk spelende jeugd.
Het gaat om een enkel en een dubbel toernooi.

Het toernooi vindt plaats op 31 augustus en inschrijven kan tot 29 augustus 2024 of zodra het maximaal aantal deelnemers van 144 bereikt is. Details vind je in de uitnodiging.

Activiteiten kalender

Klik hier voor de activiteiten kalender.

Activiteiten uit het verleden

Klik hier voor verslagjes en foto’s van reeds afgelopen activiteiten.