Corona regels vanaf zaterdag 5 juni 2021

Vanaf zaterdag 5 juni is een aantal regels door de overheid versoepeld.
De tafeltennis vereniging heeft daardoor het corona protocol kunnen aanpassen.

LEES DIT PROTOCOL GOED DOOR!

De wijzigingen ten opzichte van de vorige versie van 19 mei:

• De kleedkamers zijn weer geopend.
  • De douches kunnen weer worden gebruikt.
  • De kantine is weer geopend.
    Uiteraard is bovenstaand onder behoud van de gebruikelijke regels van 1,5 meter afstand.
  • Dubbelen mag weer!
    Toch adviseren wij om ook tijdens het spelen zoveel mogelijk de 1,5 meter afstand te houden.

Ook de mondkapjes plicht voor het binnenkomen en verlaten van de club blijft gehandhaafd.

We blijven ook nog op maximaal 5 tafels spelen en de registratie op welk uur je kan spelen blijft onveranderd van kracht.
Ondanks dat er wellicht vanuit de overheid meer personen tegelijk in de zaal mogen zijn, hebben wij als bestuur besloten de komende maanden de huidige werkwijze te handhaven.

Voor de meest recente protocollen en alle gedetailleerde informatie vanuit NOC/NSF en NTTB wordt verwezen naar deze link: NTTB Coronadossier.
We hebben geprobeerd deze informatie in het corona protocol samen te vatten.