EK: Halve Finale in de kantine

We waren er weer bij in de kantine op woensdag avond 10 juli voor de halve finale van het EK tegen Engeland.
Een spannende wedstrijd en discutabele momenten: de wedstrijd had alles behalve een goed einde want in één van de laatste minuten werd het 1 – 2 voor de Engelsen.

Een prima idee van het bestuur om dit samenkijken te organiseren.
En vooral dank aan Guus Korper voor de techniek, uitnodigingen en de posters!

We werden weer uitgenodigd in de kantine met de volgende wervende tekst op de website en in een email:

De wedstrijd tegen Turkije had alles in zich, goed voetbal, slecht voetbal, een achterstand, een voorsprong en zinderende laatste minuten. En dan…. De halve finale.

Woensdag 10 juli om 21:00 uur, zijn de Engelsen de tegenstander.

Uiteraard kunnen jullie (weer) genieten van deze wedstrijd, op een groot scherm, in onze kantine.
Neem je vrienden, vriendinnen, ouders of kinderen gerust mee en laat ze juichen voor de oranjeleeuwen.

De kantine is geopend vanaf 20:00 uur en we verwachten alle bezoekers in een oranje outfit.
Laten we er een feest van maken op weg naar de finale op zondag 14 juli. Nog 2 keer winnen en we zijn Europees kampioen.
De toegang is gratis en de bar is open vanaf 20:00 uur. Komen dus…. en samen genieten.

Om vast in de stemming te komen  gebruik je deze link: https://www.youtube.com/watch?v=fK0un9ooPqo