Clubkampioenschappen junioren 2024

Beste jeugdleden en ouders van de jeugdleden,

We hebben goed nieuws! Op zaterdag 15 juni organiseren we de jaarlijkse clubkampioenschappen voor de jeugd. Dit is een geweldige kans om je vaardigheden te laten zien en plezier te hebben met je vrienden en clubgenoten.

De wedstrijden beginnen om 11:00 uur, dus zorg dat je op tijd bent. De zaal is open vanaf half 11. De eindtijd van het toernooi hangt af van het aantal deelnemers, dus het kan een beetje variëren. Het toernooi wordt zo ingedeeld dat spelers van verschillende niveaus tegen elkaar kunnen spelen, zodat iedereen een eerlijke kans heeft om te winnen en plezier te hebben. Dus of je nu in trainingsgroep 1, 2 of 3 zit… schrijf je in.

Het mooiste is dat de toegang voor dit toernooi helemaal gratis is! Ouders zijn van harte welkom om te komen kijken en hun kinderen aan te moedigen. Het is altijd leuk om een enthousiast publiek te hebben dat je aanmoedigt terwijl je speelt.

Wil je meedoen? Schrijf je dan voor 8 juni in door een e-mail te sturen naar jeugd@ttvamstelveen.nl. Vermeld hierbij je naam en voeg “jeugd clubkampioenschappen” toe in het onderwerp van de e-mail.

Houd onze website ttvamstelveen.nl in de gaten voor alle informatie en updates over het toernooi. We hopen dat jullie allemaal meedoen en er een fantastische dag van maken!

Tot dan!

Met sportieve groet, Het TTV Amstelveen Team