Op 3 april 2025 kwam het nieuwe materiaal aan, mogelijk gemaakt door financiering van het Schipholfonds. Het was slechts één pallet, maar deze woog ruim 700 kg. Naast zes tafels ontvingen we ook netposten en scheidingshekjes.
Natuurlijk ging de meeste aandacht uit naar de tafels, aangezien er eerder een vraag was geweest of ze zonder problemen in de lift zouden passen.
Het bleek dat ze pasten, hoewel de lift één keer halverwege vast kwam te zitten.
Dankzij de aanwezige bestuursleden en (voornamelijk) de 55+ groep (wie anders heeft er op vrijdag rond lunchtijd tijd?), samen met enkele steekwagentjes, kregen we alles naar de eerste verdieping bij de kantine.
Nu hoeft alles alleen nog maar in elkaar gezet te worden.
Hartelijk dank aan iedereen voor hun hulp!
En Ladislav ook bedankt voor de foto’s.