Resultaten najaarcompetitie 2022 senioren

Team 1 Brian cs heeft zich vrij eenvoudig in de landelijke 3e divisie weten te handhaven. Goed te zien dat Brian Bakker steeds beter gaat spelen en het hoogste percentage heeft behaald in het team!
Team 2 Guus cs is -als eerder bericht op onze website- met overmacht kampioen geworden in de 2e klasse. Harish heeft heel knap geen partij verloren van de 21 gespeeld.
Teams 3 Harry cs en 4 Martin cs zijn helaas gedegradeerd uit de 2e klasse en zullen het in de 3e klasse opnieuw moeten gaan proberen.
Team 5 Andrei cs heeft zich knap weten te handhaven in de 3e klasse. Team 6 Viktor cs is helaas gedegradeerd naar de 4e klasse.
Team 7 Atie cs is verrassend gedegradeerd naar de 5e klasse na een aantal jaren zich prima in de 4e klasse te hebben gehandhaafd.
Team 8 Georgios cs is ook gedegradeerd naar de 5e klasse, de 4e klasse was een maatje te groot.
Team 9 Jan Jaap cs en team 10 Marco cs hebben zich beiden met de een na laatste plaats in de poule prima weten te handhaven in de 5e klasse.

Hopelijk heeft iedereen veel leuke wedstrijden gespeeld! De teamindelingen voor de voorjaarscompetitie zijn in volle gang en zoals meestal zullen er een aantal wijzigingen worden doorgevoerd bijvoorbeeld als gevolg van spelers die stoppen en nieuwe spelers die een start gaan maken met het spelen van competitiewedstrijden.
Komend voorjaar nieuwe kansen!