Starterstoersnooi bij Victory ’55 in Volendam

Op zondag 27 maart a.s. organiseert de NTTB Afdeling Holland-Noord in samenwerking met Victory ‘55 uit Volendam een starterstoernooi.
Dit toernooi is speciaal voor jeugdspelers die nog geen competitie spelen, maar wel ervaring willen opdoen met wedstrijden spelen. Ook starters uit de 4e en 5e klasse zijn welkom.

Het toernooi heeft dezelfde vorm als het geslaagde instaptoernooi dat we met veel succes in november in Hoofddorp speelden. Gelukkig mogen de ouders nu gewoon wel hun kinderen aan komen moedigen.

Om de spelers zoveel mogelijk tegen spelers van hun eigen niveau te laten spelen, zal er begonnen worden in poules met daarna een plaatsingsronde.
We willen zoveel mogelijk spelers kennis laten maken met wedstrijden spelen, maar het is wel belangrijk dat de speler de basisregels kent en kan serveren.

Vanaf 9.30 zijn de spelers en begeleiders welkom. Het toernooi zal rond 14:00 uur afgesloten worden met een prijsuitreiking.

We realiseren ons dat het kort dag is maar opgeven kan door zo snel mogelijk een mail te sturen naar jeugd@ttvamstelveen.nl en kan tot uiterlijk donderdag 24 maart a.s. gedaan worden.
Deelname aan het toernooi is gratis. Het adres van Victory ’55 is: Wester Ven 43, 1131 RC Volendam.
We proberen zo veel mogelijk samen te rijden en vertrekken om kwart voor 9 vanaf onze club. (Let op de zomertijd, de klok gaat 1 uur vooruit)

Wil je meer informatie vraag het Guus Korper .