Tafeltennis clinics voor “De Horizon”

Tafeltennis Vereniging Amstelveen organiseerde de afgelopen 3 weken  clinics voor de bovenbouw van basisschool “De Horizon”.
De eerste week konden maar liefst 106 kinderen, in 4 groepen, genieten van hun eerste tafeltennislessen.
De lessen, georganiseerd door gymdocent Jorgos de Fost en jeugd coördinator Guus Korper,
werden ondersteund door maar liefst 4 ervaren trainers van de plaatselijke TTV.
Simpele oefeningen, leuke spelvormen en een heuse tafeltennisrobot zorgde voor een mooie kennismaking met de tafeltennissport.
Dat de jeugd het naar de zin had bleek bij de naschoolse vervolg les die door TTV Amstelveen georganiseerd werd. Voor deze les meldden zich 21 kinderen aan die in hun vrije tijd in groepsverband extra aandacht konden krijgen.
Het werd een gezellige en leerzame dag waarbij een aantal kinderen aangaven graag nog een keer langs willen komen om mee te trainen met de jeugdleden van de club.

Artikel werd overgenomen in Amstelveens Nieuwsblad