We gaan verhuizen en hebben je hulp nodig!

Namens het bestuur verstuurde penningmeester Brian van den Heuvel de volgende email aan alle leden.

Beste leden,

WE GAAN BINNENKORT VERHUIZEN – zaterdag 2 november a.s. willen we al kunnen spelen in onze nieuwe zaal!
Zoals jullie gezien hebben is het nieuwe schoolgebouw inclusief de gymzaal en kantine, naast onze huidige locatie zo goed als af. We hebben eergisteren, vrijdag 11 oktober, de sleutels gekregen.

Maar er moet zoals je zult begrijpen een heleboel gebeuren voordat we op de nieuwe locatie een balletje kunnen slaan en wat kunnen drinken in onze kantine. WE HEBBEN DUS JULLIE HULP NODIG!

Wat moet er allemaal gebeuren?

1. De bar. De kantineruimte is er, de keuken zit erin, maar we moeten dus nog wel een bar bouwen. Ben je dus handig en technisch ingesteld laat dit dan dus zo snel mogelijk weten!
  2. Inpakken. Alle keukenspullen en kleine speelmaterialen etc. moeten worden ingepakt. Mocht je nog een paar verhuisdozen te leen hebben dan horen wij dat graag.
  3. Verhuizen. Alle spullen moeten worden verhuisd. Kantine interieur (tafels, stoelen, barkrukken etc.), speelmaterialen (hekjes, teltafels, robot etc.). De tafels worden in principe door een professioneel verhuisbedrijf verhuisd.
  4. Schoonmaken. Alle spullen moeten goed worden schoongemaakt (is gelijk onze najaar schoonmaak).

Wanneer willen we dit allemaal doen?
Op dit moment hebben we voor het inpakken, verhuizen en schoonmaken de volgende twee dagen in gedachten:

1. Zondag 27 oktober
  2. Vrijdag 1 november

Exacte tijden volgen nog, is wel in de middag.

Voor de bar zal er een aparte planning worden gemaakt met de ‘barbouwploeg’.  Arjan Verburg zal dit deel coördineren.

Wil je helpen, geef je dan op!
Stuur een mailtje naar penningmeester@ttvamstelveen.nl
Geef aan wanneer je kunt helpen en of je misschien voorkeur hebt om iets te doen. Zeker m.b.t. het ‘barbouw team’.

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp! Laten we er samen een soepele verhuizing van maken zodat we straks weer met veel plezier in onze nieuwe locatie kunnen tafeltennissen!