Nederland- Frankrijk op groot scherm in de kantine

Alle leden en hun vrienden waren uitgenodigd voor Nederland – Frankrijk in onze kantine:

Vrijdagavond 21 juni is om 9 uur de 2e wedstrijd van het Nederlands elftal. Na de overwinning op de Polen staat de op papier sterkste tegenstander in de poulefase op het programma.
Samen kijken en genieten van deze wedstrijd is natuurlijk veel fijner dan in je eentje voor de buis. Daarom nodigen we jullie allemaal uit om te komen kijken in de kantine van de club.
De toegang is gratis op voorwaarde dat je wel iets van oranje draagt of meeneemt. Uiteraard zijn vrienden, vriendinnen of familieleden ook van harte welkom.

De kantine is in ieder geval geopend vanaf 8 uur en er is voldoende aan drank, snacks en feestmuziek in huis.
Laten we er samen een prachtig oranje (voetbal)feest van maken

En het werd een hele mooie avond! Zo’n 35 mensen van jeugd tot en met 55-plus en alles daar tussenin zaten naar Guus z’n grote scherm te kijken en werden door de voorzitter en penningmeester van hartige hapjes voorzien.
En zelfs de uitslag viel niet tegen!
Voor herhaling vatbaar?
Zeker want dinsdag 25 juni om 18:00 kunnen we in Guus’ theater kijken naar Nederland – Oostenrijk!