Afsluiting najaar 2023 jeugdseizoen

We hebben het volgende berichtje in het Amstelveens Nieuwsblad laten plaatsen.
Guus heeft nog veel meer foto’s gemaakt. Deze staan op de Activiteiten uit het Verleden pagina.

Tafeltennisvereniging Amstelveen sluit succesvol jeugdseizoen af

Op de laatste trainingsdag voor de wintervakantie beleefde Tafeltennisvereniging Amstelveen een bruisend einde van het jeugdseizoen. Ruim 30 jeugdleden namen deel aan een spannend toernooi, gevolgd door de huldiging van de drie kampioensteams van de club.

In het toernooi konden de jeugdleden hun vaardigheden laten zien na een seizoen hard werken. De wedstrijden werden sportief en vriendschappelijk gespeeld. Met trots en vreugde werden daarna de kampioensteams gehuldigd: 3 van de 4 teams werden kampioen.
Jeugdcoördinator/trainer Guus Korper benadrukte het belang van sportiviteit en teamwork, dankte ouders en vrijwilligers, en keek vooruit naar het volgende seizoen vol uitdagingen en successen.

Voor meer informatie over de jeugdafdeling van TTV Amstelveen zie https://ttvamstelveen.nl/vereniging/#jeugd