Laatste jeugd training 2023

Beste jeugdleden en ouders van de jeugdleden van TTV Amstelveen,

Via deze officiële mededeling willen wij u informeren dat aanstaande donderdag, 14-12-2023, de laatste jeugdtraining van dit kalenderjaar zal plaatsvinden.
In het kader van deze afsluiting streven wij naar een bijzondere en feestelijke training, met als hoogtepunt de huldiging van de drie kampioensteams van het afgelopen jaar.

Om het samenzijn te bevorderen, verzoeken wij ALLE jeugdspelers, onafhankelijk van de groep waar je in ingedeeld bent, vriendelijk om uiterlijk 17:00 uur aanwezig te zijn.
De geplande eindtijd is omstreeks 19:30 uur.
Ook vragen wij de jeugdleden, voor zover mogelijk, de clubkleding te dragen tijdens deze bijeenkomst, zodat we leuke foto’s kunnen maken.

Wij willen u er ook op attenderen dat de eerste jeugdtraining van het nieuwe jaar zal plaatsvinden op maandag 8 januari.
Gedetailleerde informatie over de groepsindeling voor het komende seizoen volgt te zijner tijd.

Wij hopen u allen te mogen verwelkomen op donderdag 14-12 om 17:00 uur voor deze speciale gelegenheid.

Vriendelijke groet namens het Bestuur en de trainers
Guus Korper