Bestuursupdate februari 2024

Email aan alle leden door onze voorzitter Arjan Verburg

Nieuws op onze website
Kijk voor het laatste nieuws op onze website  https://www.ttvamstelveen.nl

Openingstijden zaal
Vanwege de schoolvakanties zijn er van 19 Februari t/m 23 Februari geen jeugd trainingen. Kijk op de website voor de openingstijden

Activiteiten de komende periode
Zaterdag 25-mei-2024. TTV AMSTELVEEN OPEN JUNIOREN
Zondag 26-mei-2024. TTV AMSTELVEEN OPEN SENIOREN

Nieuwe zaal
De nieuwe zaal ligt nog steeds op schema. We hebben de keuken nu op papier met vaatwasser, kookplaat en afzuigkap.
We gaan in overleg met de scholen over gebruik van onze kantine, internet en afval.
Voor de nieuwe kantine moeten we nog een bar maken met onze huidige koelkasten en het huidige barglazenblad met afvoer en nog kastjes kopen en kijken hoe we hem kunnen maken. Wie heeft er ervaring met een bar bouwen of wil gewoon helpen. Stuur een mailtje naar voorzitter@ttvamstelveen.nl.

TTV Amstelveen Open toernooi 2024 – zaterdag 25 mei (Jeugd) en zondag 26 mei (Senioren)
De inschrijving voor ons eigen open toernooi is geopend!
Alle senior leden en de ouders van de jeugdleden hebben via mail hier bericht over gehad. Zie verder ook de informatie op onze website: TTV Amstelveen Open 2024.
Brian van den Heuvel zal ook binnenkort een email sturen om te vragen wie er wil helpen die bij dit toernooi. We kijken weer uit naar een mooi aantal inschrijvingen, ook vanuit onze eigen vereniging. Dus heb je zin? Schrijf je in!

Ontwikkeling ledenaantallen positief
Onze vereniging blijft langzaam maar zeker doorgroeien. Inmiddels hebben we het 50e jeugdlid mogen verwelkomen en bij de senioren staat de teller zelfs op 100, inclusief de 55+ leden. Een totaal aantal leden van maar liefst 150! Als bestuur zijn we hier uiteraard zeer tevreden mee maar we begrijpen ook dat dit op sommige speeltijden kan betekenen dat het (te) druk is. We vragen hierbij jullie geduld en ook om goed rekening met elkaar te houden, door bijvoorbeeld regelmatig door te wisselen als er leden aan de kant zitten. Houd het sportief en gezellig voor iedereen! Vanaf het najaar in onze nieuwe zaal hebben we een grotere ruimte en kan er dus op meer tafels tegelijk worden gespeeld.

Sponsoring
Het bestuur is heel blij dat Peress Rashty de handschoen heeft opgepakt om het onderwerp sponsoring op de kaart te zetten voor onze vereniging. Dit kan natuurlijk op voorzitter@ttvamstelveen.nl worden vormgegeven wat momenteel door Peress verder wordt onderzocht. Dus mocht je denken het lijkt me leuk om hierbij betrokken te zijn stuur dan een berichtje naar het bestuur (voorzitter@ttvamstelveen.nl ), wij brengen je dan in contact met Peress.

EHBO en AED
Onze EHBO-ers hebben vorig jaar weer een opfris cursus gehad zodat ze de komend 2 jaar weer kunnen zorgdragen voor hulp waar nodig.

Het Bestuur