Bliksemstart Team 2 Senioren

Bliksemstart Senioren Amstelveen 2

DOV 3 kwam afgelopen vrijdag 3 februari op bezoek bij het 2e senioren team van Amstelveen uitkomende in de Hoofdklasse. De eerste 3 potjes werden door Brian, Jeffrey (hoewel, 18-16 in de 4e game) en Ece nog redelijk makkelijk gewonnen.

Het dubbel Jeffrey en Brian ging wat op en neer tegen Mike en Rob die zich met een miraculeuze randbal op het einde van de 4e game weer terug in de wedstrijd knokten, maar werd toch met 11-7 in het voordeel van Amstelveen beslist.
Ece had het tegen Niels vervolgens erg lastig en wist met veel moeite met 11-9 in de 5e game te winnen. Ook Brian had het tegen ‘herintreder’ Mike, na de eerste twee games vrij eenvoudig te hebben gewonnen, erg lastig en na verlies in game 3 werd het ook hier met wat geluk 11-9 voor Brian in de 4e game.

De laatste 3 wedstrijden werden weer relatief makkelijk door Amstelveen gewonnen, alhoewel Ece tegen Mike in de 4e game maar liefst 5 mazzelballen had. Over mirakels gesproken, Brian speelde op matchpoint de bal met zijn hand achter zijn rug om terug op de tafel en won uiteindelijk ook het punt tot verbazing van iedereen.

Uiteindelijk stond er om 12 uur een klinkende 10-0 overwinning op het bord, en na de 9-1 overwinning in de 1e wedstrijd tegen US 3 kunnen we dit zeker een bliksemstart noemen.
De komende wedstrijd is op vrijdag 10 februari in en tegen TSTZ Haarlem.