Bestuursupdate

Activiteiten komende periode

Zondag 26 juni

Zie ook de apart gestuurde e-mails voor verdere details.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Zondag 3 juli

• Schoonmaakmiddag kantine
    Geef je op via : Atie Vos

Niet leuk maar wel noodzakelijk, vele handen maken licht werk dus meld je aub aan.
Zou leuk zijn weer wat nieuwe gezichten te zien!

Donderdag 1 september

Game 11 is vanaf 19.00 in onze kantine met een deel van hun tafeltennis assortiment. Heb je nieuwe materialen etc. nodig? Ze nemen verschillende frames, rubbers maar ook shirts en schoenen mee.
Mocht je al wensen hebben geef deze dan tijdig door aan Game 11 via info@game11.nl .
Vergeet er niet bij te vermelden dat het om TTV Amstelveen en donderdag 1 september a.s. gaat.

Zaterdag 3 september – opening jubileum seizoen

Jazeker, op 1 september 2022 bestaat onze vereniging, TTV Amstelveen, 75 jaar!
Een geweldige mijlpaal! De jubileum commissie is druk bezig met een plan om in dit jubileumjaar een aantal leuke activiteiten te organiseren.
Details volgen nog, maar houd alvast deze dag vrij in je agenda!

Openingstijden zomerperiode (1 juli t/m 31 augustus)

Onze jeugd en trainers hebben deze periode lekker vrij!

Vanaf 1 juli hoeft er in principe bij de senioren niet meer volgens de registratielijsten gespeeld te worden. Het kan echter voorkomen dat het dan op sommige moment druk is, houd daar rekening mee en vooral ook met elkaar.

Geef iedereen de ruimte om te kunnen spelen (‘fair use’). Mocht het Corona virus echter weer de kop opsteken dan zal het bestuur passende maatregelen nemen in lijn met adviezen van NTTB en NOC/NSF.

Maandag20.00 - 22.00alle senioren
Dinsdag18.00 - 19.00senioren teams 1 tot en met 4
Dinsdag19.00 - 22.00alle senioren
Donderdag20.00 - 22.00alle senioren

Dinsdag 12 juli is de club de gehele dag gesloten! Dit in verband met het eindfeest van groep 8 van basisschool de Horizon.

Nieuwe zaal

Zoals eerder aangegeven krijgen we een mooie speelzaal en kantine als onderdeel van de nieuw te bouwen school op de huidige locatie waar de gymzaal en kantine inpandig worden.

Zoals iedereen kan zien is de sloop van de oude school (eindelijk) begonnen. Huidige prognose is dat we over gaan naar de nieuwbouw medio 2024.

Het contact met gemeente is vertraagd door het onverwachte overlijden van wethouder Rob Ellermeijer. Onze voorzitter zal voor de zomervakantie weer contact zoeken met de gemeente om de openstaande vragen beantwoord te krijgen.

Vrijwilligers gezocht!

Bardienst senioren competitie op vrijdagavond.
We zijn nog op zoek naar iemand die een deel van de bardiensten op de vrijdagavond wil draaien. Het gaat om ongeveer 5 avonden per competitie, oftewel 10 voor een heel seizoen. Minder mag natuurlijk ook. Er staat ook een vergoeding tegenover.
Ben je geïnteresseerd of weet je iemand, neem dan contact op met  Atie Vos

Organiseren van activiteiten.
Verder zoeken we altijd mensen die eenmalig iets willen organiseren; een toernooi, een clinic, klaverjasavond of kom zelf met een idee.
We hebben veel Indiase leden, dus een Indiase avond kan natuurlijk ook!
Als je zoiets leuk vindt om te doen, stuur een mailtje naar  Brian van den Heuvel of spreek Brian aan op de vereniging.

Overige mededelingen

• Competitie team indeling najaar. De teamindelingen van zowel de senioren (10 teams) en jeugd (4 teams) zijn gereed. Zie de  mededeling van de wedstrijdsecretaris.
  • Afdeling Holland Noord en Landelijke competitie gaan volledig over op het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF). Dit betekent geen papieren wedstrijdformulieren meer en dat we alleen nog de NTTB app zullen gaan gebruiken met ingang van de komende najaarscompetitie.
    Zie verder: https://holland-noord.nttb.nl/deel-competities-over-naar-digitaal-wedstrijdformulier-2/ Meer informatie volgt op een later moment vanuit onze wedstrijdsecretaris. Ook zullen we zorgen dat relevante informatie beschikbaar is op onze website.
  • Sponsorkliks. We hebben inmiddels de magische mijlpaal van EUR 2.000 overschreden. Een welkome financiële aanvulling op de inkomsten van onze club. Iedereen bedankt die hier zijn steentje aan heeft bijgedragen! We denk echter dat er nog veel meer leden, familieleden, vrienden etc. ons kunnen helpen. Dus help je club en ga als je online iets wil bestellen naar: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=7646&sc=dyn-bnnr-bol&cn=nl&ln=nl . Het kost jou niks extra’s en je helpt je club. Zoek het bedrijf waar je iets wil bestellen en verder werkt het zoals je gewend bent. Zet dus deze link als favoriet in je browser!
  • Blessure. Siti heeft vorige week op de club een vervelende knieblessure opgelopen.
    Sterkte Siti, hopelijk gaat het snel weer beter.