Competitie nieuws 17 oktober 2021

Onderstaand verslag is ook gepubliceerd op de website en de papieren versie van het Amstelveens Nieuwsblad.
Verslag en foto zijn gemaakt door Guus Korper.

Tafeltennis jeugd TTV Amstelveen doet goede zaken op weg naar kampioenschap

Het eerste jeugdteam van TTV Amstelveen trad zaterdag aan tegen mede kampioenskandidaat Rapidity uit Beverwijk dat bij het begin van de wedstrijd slecht één punt achterstand had op de Amstelveners.

In de eerste wedstrijd had Mathias van der Wal het zwaar tegen de kopman van Rapidity, Merijn Oosterwal. Ondanks uitstekende tegenstand ging de winst in drie games naar de Beverwijker.
De volgende twee enkelspelen en het cruciale dubbelspel werden door de sterk spelende Aris Negrin en Lars Serbanescu binnengesleept.
Na opnieuw een winstpartij van Merijn Oosterwal, nam Mathias wraak door ook zijn partij in de wacht te slepen.
Een spannende strijd om de koppositie eindigde uiteindelijk in een 6-4 overwinning voor Amstelveen, dat nu op de helft van de competitie de ranglijst aanvoert met 3 punten voorsprong op Rapidity .

Ook tweede jeugdteam speelde, enthousiast gecoacht door Harish Kumar, een goede wedstrijd maar moest ondanks twee winstpartijen van Vrishti Kumar,
één van Amrit Kumar en één van Mike de Boer de winst aan het net te sterke team van Nieuw Vennep laten.
Meer resultaten en informatie over de competitie kan je vinden op www.ttvamstelveen.nl .
Contact opnemen kan via info@ttvamstelveen.nl .