Corona update 15 januari 2022

We gaan weer tafeltennissen!

Beste leden van TTV Amstelveen
Eindelijk, het is weer zover vanaf maandag 17-1-2022 mogen we, onder voorwaarden, weer tafeltennissen.
Wat houdt dit in voor onze leden?
Vanaf maandag 17 januari gaan we verder waar we gebleven waren, dus volgens de schema’s die we gebruikten voor het spelen in de avonduren en vrijdag ochtend.
Mocht je eventueel op een ander moment in het schema geplaatst willen worden geef dat dan,
met je voorkeur, door aan Ben Rigter (zie hieronder hoe) .
Ben zal dan proberen je op het door jou gewenste tijdstip te laten spelen.

De regels zijn voorlopig iets aangepast, maximaal 14 mensen in de zaal op maximaal 5 tafels, waarbij er bij voorkeur NIET gedubbeld zal worden.
De kantine zal gesloten zijn totdat er door de regelgevers een ander besluit genomen wordt.
We zullen de corona check app gebruiken voor de mensen die nog niet op onze corona checklijst staan.
Houd rekening met elkaar, handhaaf de anderhalve meter regel en gebruik je mondmasker in de gevallen dat dat gewenst of verplicht is.
Kleed je thuis om en gebruik de kleedkamer zo weinig mogelijk en weet dat de douches niet gebruikt mogen worden.

Voor de jeugdleden gelden dezelfde regels en beginnen we maandag 17 januari ook weer als vanouds met de trainingen in dezelfde groepen als voorheen.
Hierbij met de restrictie dat we mogelijk op meer tafels spelen.

Voor alle vragen kunnen leden terecht bij Ben. Maar doe dat dan per WhatsApp (06-83621706) of per mail secretaris@ttvamstelveen.nl .
Aangezien Ben normaal aan het werk is zal hij GEEN telefonische vragen willen en kunnen beantwoorden.