Tijdelijke extra zaal

Tot 1 maart hebben we de zaal op Landtong 12 (recht tegenover onze ingang) gehuurd.
Deze zaal zal uitsluitend door TTV Amstelveen gehuurd worden.
Dit heeft als voordeel dat de tafels er kunnen blijven staan en dat we de zaal 7 dagen per week continue zouden kunnen gebruiken.
Vooralsnog zullen we deze zaal alleen als “overloop” gebruiken.
Dat betekent dat je op de momenten wanneer je NIET op de lijst staat de zaal kan gebruiken op de uren dat onze eigen zaal geopend is.

We hebben alleen de beschikking over de speelzaal, er is GEEN kleedkamer dus ook hier geldt, kleed je zoveel mogelijk thuis om.
In deze zaal gelden de zelfde regels als in onze eigen zaal inclusief de corona app check.
In deze zaal zullen we maximaal 5 tafels plaatsen en een maximum van 12 spelers toelaten.
Zijn er meer mensen dan zullen we die naar huis moeten sturen, klinkt vervelend maar het is niet anders.
Dit houdt echter wel in dat we op onze normale openingsuren in totaal in beide zalen bij elkaar 26 personen aan spelen toe kunnen laten komen.
Na 1 maart wordt deze zaal gesloopt en vervalt deze regeling.

Buiten de normale speeluren kunnen sleutelhouders ook in deze zaal terecht maar willen we wel weten wanneer deze zaal in gebruik is.
Hiertoe zullen we een speciale WhatsApp groep in het leven roepen die beheerd zal worden door Ben Rigter.
In deze app dient iedereen die overdag of in het weekend wil spelen dit vooraf aan te geven aan te geven.
Deze app zal beschikbaar zijn voor sleutelhouders die eventueel afspraken kunnen maken met leden van de club.
Voor alle vragen kunnen leden terecht bij Ben. Maar doe dat dan per WhatsApp (06-83621706) of per mail secretaris@ttvamstelveen.nl .
Aangezien Ben normaal aan het werk is zal hij GEEN telefonische vragen willen en kunnen beantwoorden.

Tot snel en veel tafeltennisplezier
Het bestuur van TTV Amstelveen

Zie ook: Extra mogelijkheden om te tafeltennissen