Extra mogelijkheden om te tafeltennissen

Beste clubleden,

We kregen signalen dat de eerdere mail m.b.t. het gebruik van de gymzaal Landtong 12 (‘naast die van ‘ons’) nog niet voor iedereen even duidelijk is.
Onderstaand daarom een verduidelijking en een aanvulling:

Landtong 12 (in het vervolg van deze mail aangeduid als ‘de extra zaal’) staat tot en met 28 februari aanstaande volledig en alleen voor TTV Amstelveen ter beschikking.

1. In de reguliere openingstijden van onze ‘eigen zaal’ gebruiken we de extra zaal als overloop (dus op maandag- t/m donderdagavond en op vrijdagochtend bij de 55+ club).
  2. Buiten de reguliere openingstijden van onze eigen zaal kan er in de extra zaal op en vanaf zaterdag 22 januari tot en met 28 februari vrij worden gespeeld op:
    -> zaterdagen van 12.00 tot 14.00 voor senioren en van 14.00 tot 15.00 voor jeugdleden (Ben of Guus openen en/of sluiten)
    -> maandagen van 13.00 tot 15.00 voor senioren (Jan Jaap opent en sluit)
    -> woensdagen van 10.00 tot 12.00 voor senioren (Han opent en sluit)
    -> vrijdagen van 13.00 tot 15.00 voor senioren (Ben of Guus openen en/of sluiten)
    Als je hiervan gebruik wil maken geef je dan op bij Ben Rigter via Whatsapp of Signal (06-83621706) of  secretaris@ttvamstelveen.nl . Liefst niet bellen want Ben is overdag druk met zijn werk. Laat weten wanneer en hoe laat je van plan bent te komen. Kom niet zonder je op te geven naar de extra zaal want als er onvoldoende animo is dan blijft deze zaal mogelijk dicht.
  3. Overig gebruik van de extra zaal.
    Gebruik van de extra zaal buiten de dagen en tijden genoemd onder 1 en 2 kan alleen worden aangevraagd/gemeld via de Whatsappgroep voor Landtong 12 of via Ben (zie hierboven).

Let op:
-> Dezelfde Corona maatregelen gelden als voor onze eigen zaal (dus ook het kunnen tonen van een QR code of bewijs van recente negatieve test)
-> Er zijn geen kleedkamers en geen douches dus kleed je thuis om en kom en ga in sportkleding.

Maak vooral gebruik van deze extra speelmogelijkheid, veel plezier gewenst!

Met vriendelijke groet,
Ben Rigter