Deelnemers Starterstoersnooi bij Victory ’55 in Volendam

Aan het tafeltennistoernooi in Volendam doen vier meisjes en twaalf jongens deel.

Leuk dat je meedoet aan dit toernooi. Hieronder vind je wat extra informatie en een paar vragen die we nog hebben.

De informatie:

DatumZondag 27 maart
Naam van het toernooiStarters toernooi Victory ‘55
Adres van de zaalWester Ven 43, 1131 RC Volendam
Aanwezig in de zaal09:30 uur
Start van het toernooi10:00 uur
Einde en prijsuitreikingca. 14:00 uur
Verzamelen en vertrek bij onze club in Amstelveen08:45 uur
Kosten voor deelname€ 0.- gratis dus
Bij vragen Guus bellen06-20620000
Aantal deelnemers TTV Amstelveen12

De opmerkingen:

1. Zorg dat je op tijd aanwezig bent (let op de zomertijd die zaterdag nacht in gaat)
  2. Er wordt eerst een voorronde gespeeld, daarna worden er groepen naar sterkte en leeftijd ingedeeld
  3. Dit is een officieel toernooi dus gedraag je sportief en draag je clubshirt
  4. Guus zal het hele toernooi aanwezig zijn voor de begeleiding van de spelers
  5. Er is een kantine bij Victory ’55 maar het is handig om wat te eten of te snacken mee te nemen
  6. Als je vragen of opmerkingen hebt stel ze dan bij voorkeur per mail aan Guus

Onze vragen:

Willen jullie per mail antwoorden wat hieronder van toepassing is:

• Ik kom niet verzamelen maar ga direct naar Volendam
  • Ik kom naar het verzamelpunt bij onze club en zorg dat ik er om uiterlijk 08:45 ben.
  • Mijn ouders rijden vanaf de club mee naar Volendam en hebben geen plaats om andere kinderen mee te nemen.
  • Mijn ouders rijden vanaf de club naar Volendam en kunnen indien mogelijk nog x kinderen meenemen (vul in hoeveel)
  • Ik kom verzamelen bij de club en wil graag met iemand naar Volendam meerijden.

Tot zondag
Guus Korper