Enquête Najaarscompetitie ’23

Bericht van de wedstrijdsecretaris Alex Brandt over de najaarscompetitie voor de senioren:

Beste leden,

De Voorjaarscompetitie 2023 is inmiddels ten einde en inmiddels zijn de voorbereidingen voor de Najaarscompetitie 2023 in gang gezet. Het speelschema is hierbij gevoegd. Wil je competitie gaan spelen? Meld je dan zo snel mogelijk aan! Voor eind juni moeten de teams definitief in het administratie systeem (NAS) van de bond zijn ingevoerd.

Enquête Najaarscompetitie ’23
Om ieders plannen / wensen voor komend seizoen te inventariseren, willen wij vragen een enquête in te vullen. Garanties zijn uiteraard niet mogelijk, we doen wel ons uiterste best om zo goed mogelijk met alle voorkeuren rekening te houden.

De vragenlijst graag invullen vóór maandag 29 mei. Deze lijst is per e-mail aan alle leden toegestuurd maar kan alsnog via Alex of website@ttvamstelveen.nl worden opgevraagd.

Reguliere competitie

• De vereniging heeft alleen recht op plaatsen in een klasse a.d.h.v. de behaalde resultaten van de teams in de Voorjaarscompetitie ’23.
  • Teams mogen bestaan uit max. 6 spelers, met uitzondering van het laatste team van de vereniging.
  • Speelschema (afdeling) start op 11 september en eindigt op 3 december.

Duo-competitie
De duo-competitie is een aparte competitie waarin de wedstrijden korter duren (slechts 5 sets, 2x twee enkel partijen en 1x dubbel).

• Teams mogen bestaan uit max. 5 spelers, met uitzondering van het laatste team van de vereniging.
  • Indien een speler ook deelneemt aan de reguliere competitie is het niet toegestaan in de duo-competitie in een lagere klasse uit te komen.

Deze competitie kan bijvoorbeeld interessant zijn voor leden die:

• nu niet aan de reguliere competitie willen deelnemen omdat de wedstrijden laat zijn afgelopen.
  • meer dan eenmaal per week een wedstrijd willen spelen.