Klaverjas toernooi

Wegens groot succes!! een vervolg op onze eerste geslaagd mix-dubbel klaverjas avond van afgelopen november.

Op vrijdag 28 april om 20.00 vindt dit gezellige avondje klaverjassen plaats in de kantine van onze tafeltennis vereniging.
Inloop om 19:45 en start om 20:00.

Inschrijven individueel of gezellig samen met één introducé  kan op het volgende mailadres:

gerardvanb55@hotmail.com

of door in te tekenen op de lijst in de hal van de kantine.

We verwachten en hopen op een grote opkomst en wederom wordt namens de club het eerste drankje gratis aangeboden en wordt de avond voorzien van versnaperingen en leuke prijzen voor de beste 4 spelers!

Namens de feestcommissie 75 jarig bestaan:

Mick en Gerard.

Update:
Voor de beginnende klaverjas speler is er een instructie en oefen sessie onder de enthousiaste en deskundige leiding van Gerard.
Deze vindt plaats op maandag 24 april van 20.00 tot 21.00 in de kantine. Deze sessie gaat alleen door bij minstens drie deelnemers.
Wil je hieraan meedoen, geef je dan ook op bij Gerard van Buuren.
Om misverstanden te vermijden moet hierbij duidelijk worden aangegeven dat de opgave voor de oefensessie is!