Feestelijke afsluiting van het 75 jarig jubileum van TTV Amstelveen

Op zaterdag 25 november sloot TTV Amstelveen op feestelijke wijze het 75-jarig jubileum af.
Het bestuur van de club en enkele enthousiaste vrijwilligers organiseerden een speciaal evenement ter afsluiting van dit bijzondere jubileumjaar.

De festiviteiten begonnen met een fantastisch tafeltennisfestijn voor de jeugd.
Meer dan 35 kinderen, vergezeld door hun ouders, konden zich volledig uitleven in de tafeltennistuin die was opgezet door MJ Tafeltennis. De tuin bood een verscheidenheid aan tafeltennistafels, waaronder een ronde tafel, een tafeltennisrobot, een balzwever, minitafels, een pantertafel, een gouden tafel een snoepjestafel, een mikbord, en nog veel meer.
Na een korte pauze, waarin de jeugd kon genieten van onbeperkte gratis snacks, snoep en drank, ging het feest verder in de tafeltennistuin. Na ruim 4 uur van sporten en spelen konden alle deelnemers, mede dankzij de inzet van MJ en de trainers, terugkijken op een onvergetelijke middag.

Nadat het bestuur en een aantal vrijwilligers de kantine hadden omgetoverd, maakte de jeugd plaats voor de senioren en hun gasten.
Hoewel niet het verwachte aantal personen zich had aangemeld, bleek de avond met het beperkte gezelschap bijzonder gezellig, en de afwezigen hadden ongelijk.
Bij binnenkomst kreeg iedereen een bloemenslinger om de nek, waarmee de tropische sfeer werd benadrukt.
Op de muziek van de DJ, die zijn playlist perfect aanpaste aan het publiek, werd het een bijzonder levendige en soms uitbundige avond.
De dansvloer raakte af en toe zelfs “overbevolkt”.
De drank vloeide rijkelijk en de ruime keuze aan snacks maakte het feest compleet. Om middernacht sloten we de avond af en daarmee ook het jubileumjaar.
Alle bezoekers keerden tevreden huiswaarts.

Foto’s en video’s vind je op de ‘activiteiten in het verleden’ pagina