Nieuwjaars toernooi en borrel op zaterdag 6 januari 2024

Namens het bestuur nodigt Brian van den Heuvel jullie uit:

Beste leden,

Om het nieuwe jaar feestelijk in te luiden organiseren we wederom een Nieuwjaars toernooi voor alle SENIOREN. In welke vorm het toernooi wordt gehouden is uiteraard nog niet bekend, ook niet bij ons. De enige bedoeling is dat het een gezellige dag gaat worden waar iedereen lekker een aantal potjes kan spelen na de hopelijk gezellige kerstdagen en nieuwjaar. Welk niveau je speelt is absoluut niet belangrijk.
Het toernooi wordt gehouden op zaterdag 6 januari van 12.00 uur tot 16.00 uur.

Aansluitend aan het toernooi willen we graag ALLE LEDEN (en ouders van jeugdleden) uitnodigen voor een Nieuwjaar borrel tot ongeveer 18.00-18.30 uur.
De club zal hierbij naast de drankjes ook de nodige koude en warme hapjes verzorgen.

We willen ook graag tijdens deze nieuwjaarsborrel van de gelegenheid gebruik maken om de senioren kampioenen van het najaar seizoen 2023 te huldigen.

Aanmelden kan via een mailtje naar Brian maar we zullen ook op het prikbord bij de ingang van de club een lijst ophangen. Geef aub aan of je

1. alleen het toernooi speelt
  2. alleen bij de nieuwjaarsborrel bent of
  3. bij allebei.

We hopen weer op een mooie opkomst!

new year, 2024, happy new year 2024-8262463.jpg