Zaterdag 14 december was er de jaarlijkse vrijwilligers avond om de leden die veel voor onze vereniging doen te bedanken voor al hun inzet.
De meeste bestuursleden, trainers en overige kaderleden waren aanwezig om, na eerst een ‘planken’ toernooi te hebben gespeeld, lekker te genieten van een drankje en de heerlijke door Arjan en zijn Monique gemaakte nasi met saté.
Helaas konden Han, Mick, Edwin en Jan Jaap er deze keer niet bij zijn. De aanwezigen staan op de foto zonder fotograaf Brian.
Na afloop bedankte Arjan alle vrijwilligers met een klein cadeautje en Harry kreeg als scheidend trainer van de senioren competitie spelers nog een lekker flesje port.
Iedereen weer hartelijk bedankt voor een mooi tafeltennis jaar!
Het bestuur