Help je om onze club te promoten?

Kom je ons helpen om TTV Amstelveen te promoten op zaterdag 17 juni tijdens de Sport Experience Amstelveen?

We zoeken dringend vrijwilligers om op zaterdag 17 juni Guus en Ben te helpen onze club te promoten tijdens de openingsdag van de Sport Experience/Amstelveen Beach op het Stadsplein in Amstelveen.

Je kunt helpen met het ‘bemensen’ van onze kraam: om uitleg te geven over onze club/tafeltennis als sport, het uitdelen van promotiemateriaal en/of het aan- en afvoeren van materiaal.

We zetten ook een tafel neer naast het kraampje zodat mensen even een balletje kunnen slaan eventueel met/tegen een van de vrijwilligers.

We zoeken mensen om van 11.00 tot 16.00 uur te komen helpen. Ook als je niet de hele tijd kan komen is dat prima. Geef dan even aan van hoe laat tot hoe laat je wel kan komen helpen.

Het zou ook fijn zijn als er zich wat jeugdleden aanmelden zodat we kunnen laten zien dat onze vereniging er is voor alle leeftijden.

Doe je mee? Stuur dan zo snel mogelijk maar uiterlijk voor het einde van de week een mail naar secretaris@ttvamstelveen.nl.

Zodra we weten wie er mee komt doen maken we een indeling en communiceren we verdere details.

Guus Korper/Ben Rigter