Bestuursupdate juni 2023

Bericht van onze voorzitter Arjan Verburg:

Beste leden,

Hierbij de update van het bestuur.

Nieuws op onze website https://www.ttvamstelveen.nl

Activiteiten komende periode

Zaterdag 24 Juni 11:00-16:00 Club Kampioenschappen jeugd.
Geef je op bij Guus via jeugd@ttvamstelveen.nl of via de reeds verzonden email.

Zondag 2 Juli 11:00-14:00 Kantine schoonmaak
Op deze dag houden we onze halfjaarlijkse kantine schoonmaak. Kom je ook helpen? Vele handen maken licht werk. Bovendien is het altijd een gezellige bedoening en is er natuurlijk koffie en een koekje voor de harde werkers. Je kunt je opgeven bij Atie (55plus@ttvamstelveen.nl) of bij Ben (secretaris@ttvamstelveen.nl).

Zaterdag 2 September. Knallend eindfeest Jubileum
Op zaterdag 2 september sluiten we ons jubileumjaar af met een feestelijke bijeenkomst voor de jeugd (middag) en de senioren (avond). Zet deze datum dus alvast in je agenda (tijden volgen nog).
De jubileumcommissie is druk bezig het programma voor deze feestelijke bijeenkomst (spelletjes/muziek/hapjes/drankjes, ludieke activiteiten) samen te stellen. Mocht je zelf ideeën hebben over de invulling van het programma laat ons dat dan weten via 75jarigjubileum@ttvamstelveen.nl .
Zodra het programma vast staat zullen we jullie informeren en kun je je voor deze feestelijke gelegenheid aanmelden.

Zaterdag 9 of zondag 10 September Club kampioenschappen senioren.
tijd volgt nog

Donderdag 16 November 20:00-21:30 Algemene Leden Vergadering.
Hoewel het nog een tijdje weg is melden jullie vast dat we de algemene ledenvergadering (ALV) 2023 gaan houden op donderdag 16 november.
Zet deze belangrijke datum alvast in je agenda (zoals altijd is vanaf 20.00 de zaal dan niet beschikbaar).

Mededelingen

• Vanaf seizoen 2023-2024 worden de competitie teams ingedeeld voor verplichte bardienst op zowel de maandag en vrijdag voor de senioren als op zaterdag de (ouders van de) jeugd.
    Helaas hebben we onvoldoende vrijwilligers die bardienst willen draaien waardoor het bestuur tot dit besluit heeft moeten komen.
  • TTV Amstelveen wil alle leden graag een veilige sportomgeving aanbieden waarin iedereen zich thuis voelt. Kijk op onze website bij Veilig Sporten – TTV Amstelveen welke maatregelen wij als vereniging hebben getroffen.
  • De teams zijn weer ingedeeld en de mail is uitgezonden. De indeling moet voor 20 juni ingeleverd worden. Geef graag jullie input of andere zienswijze door aan wedstrijdsecretaris@ttvamstelveen.nl

Vrijwilligers gezocht – herhaalde oproep

• Organiseren van activiteiten. Verder zoeken we altijd mensen die eenmalig iets willen organiseren; een toernooi, een clinic, klaverjasavond of kom zelf met een idee.We hebben veel Indiase leden, dus een Indiase avond kan natuurlijk ook! Als je zoiets leuk vindt om te doen, stuur een mailtje naar Brian van den Heuvel: penningmeester@ttvamstelveen.nl of spreek Brian aan op de vereniging.
  • Hulptrainers jeugd gezocht. Vind je het leuk om hierbij te helpen? Vooral ouders van onze jeugdleden willen we hierbij aanmoedigen om contact op te nemen met Guus Korper via jeugd@ttvamstelveen.nl .

Openingstijden zaal

Let op: de zomer openingstijden beginnen binnenkort weer. Let op de gewijzigde tijden: zie openingstijden op de website.

Nieuwe zaal

Nog steeds is de planning van de zaal oplevering in 2024 na de schoolvakanties. Zoals jullie kunnen zien is al begonnen aan de fundering.