Jeugdtraining begint weer op 8 januari

Aan de ouders en de spelers van jeugd van TTV Amstelveen

Allereerst wensen de trainers en het bestuur van TTV Amstelveen jullie een gelukkig en sportief 2024.
De vakantie zit erop: de trainingen beginnen maandag 8 januari weer en de competitie gaat zaterdag 27 januari van start.

De trainingsgroepen zullen er in januari hetzelfde uitzien als aan het einde van het vorig seizoen; eventuele nieuwe leden zullen instappen in groep 1.
In de maand januari zullen we in de trainersvergadering beslissen hoe de trainingsgroepen er vanaf februari uit zullen zien. Uiteraard zullen we dat jullie tijdig laten weten.

Met betrekking tot de trainingen verwachten we het volgende:

• Zorg dat je op tijd bent, met op tijd bedoelen we dat je minsten 10 minuten voor aanvang van de training omgekleed aanwezig bent om gelijk te kunnen starten.
    Dit geldt voor IEDEREEN. Het is het afgelopen seizoen veel te vaak voorgekomen dat kinderen, bijna structureel, te laat binnen kwamen wandelen. Dit ervaren we als bijzonder storend.
  • Train voldoende en gedraag je op de trainingen, luister naar de trainers, doe je oefeningen en weet wat discipline is. Alleen zo kunnen jullie EN de trainers plezier in het tafeltennis houden.
  • Draag je sportkleding, dus geen petjes op of jassen aan, om maar wat voorbeelden te noemen.
    Iedereen heeft een clubshirt gekregen, wij zouden het fijn vinden als je het clubshirt ook op de trainingen draagt.
  • Help, indien nodig, met het opzetten en opruimen van de zaal en de materialen.

Van de ouders verwachten dat ze de jeugdleden wijzen op de bovengenoemde regels en ze motiveren om de regels uit te voeren.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn mail deze dan naar jeugd@ttvamstelveen.nl .

We wensen jullie allemaal een super seizoen

Namens de trainers
Guus Korper