Jubileum Open toernooi – hulp gevraagd

Beste leden,

Komende zaterdag 20 mei (jeugd) en zondag 21 mei (senioren) is er het TTV Amstelveen Jubileum Open toernooi in verband met het 75 jarig bestaan van onze vereniging. Jullie hebben hier als het goed is enkele weken geleden al een uitnodiging voor gekregen.

Zie anders ook deze link voor verdere details: 75 jaar Jubileum Open Toernooi – TTVAmstelveen. Schrijf je vooral in, de dubbelspel wedstrijden beginnen direct na de poulewedstrijden van het enkelspel, dus vergeet ook het dubbelen niet!

Vrijwilligers nodig om te helpen

Nu organiseert een toernooi zich natuurlijk niet vanzelf, daar hebben we jullie als leden echt bij nodig om het deze dagen voor alle deelnemers tot een super leuk toernooi te maken.

Waar hebben we jullie hulp voor nodig?

1. Opbouwen van de zaal, tafels opzetten, hekjes neerzetten, teltafels, telborden en stoelen neerzetten. Het is op dit moment nog niet duidelijk of we dit vrijdagavond 19 mei of zaterdagochtend 20 mei kunnen gaan doen. Ik schat zo in dat we hier 2 uurtjes voor nodig hebben als we een voldoende aantal mensen hebben.

2. Zaterdag 20 mei, voor de jeugdspelers. Hier hebben we zaalwachten en EHBOers nodig. De zaal gaat open om 08.30 in de ochtend en de laatste finales staan gepland voor 18.30. Uiteraard is alle hulp van harte welkom, ook al kun je alleen een deel van de dag hiervoor vrij maken.

3. Zondag 21 mei, voor de senioren. Hier geldt hetzelfde voor als voor de zaterdag, maar ik begrijp ook dat een aantal senior leden mee gaan doen aan dit toernooi en dus zelf spelen.

4. Afbouwen van de zaal. Direct na afloop van het toernooi op zondag. We kunnen echter al een start maken met een deel van de zaal op te ruimen als we richting de finales gaan. Dus ik schat in dat we na afloop van het toernooi nog een uurtje nodig hebben.

Wat doet een zaalwacht precies? Een zaalwacht geeft op reguliere basis de standen van de wedstrijden door aan de wedstrijdleiding zodat de standen up to date op internet via toernooi.nl beschikbaar zijn. Ook zorgt de zaalwacht ervoor dat de wedstrijden zo vlot mogelijk worden doorgespeeld en tafels niet onnodig leeg blijven staan. Verder is de zaalwacht beschikbaar voor het beantwoorden van allerhande vragen van deelnemers. Het is dus zeker niet moeilijk om te doen.

Verder zijn er ook nog de toernooileiding (Rijko Kramer van HTC en ikzelf) en de bondsvertegenwoordiger van de NTTB (zaterdag Arjen Kreike en zondag Ron Suanet) aanwezig mocht je als zaalwacht iets niet precies weten.

Tenslotte – geef je op om te helpen

Het zou dus geweldig zijn als je ons kunt helpen met een of meerdere van bovenstaande gevraagde activiteiten. Geef je op door mij een email te sturen en geef aan waarmee je wil helpen en wanneer je beschikbaar bent zodat we een schema kunnen maken.

Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten, namens de jubileumcommissie,

Brian van den Heuvel