Junioren kampioenschap TTV Amstelveen

Zondag 3 juni organiseerden we het kampioenschap voor de jeugd van TTV Amstelveen.
Ondanks het geweldig mooie weer en misschien dankzij de aansluitende BBQ werd het een geweldig succes. Maar liefst 20 jeugdleden streden om de titel.
In een zinderende finale, die werd gadegeslagen door veel jeugdleden en een aantal senioren, wist Jefferson de winst te pakken door een 3-1 overwinning op Sem. De strijd om de 3e en 4e plaats werd in het voordeel van Mikky beslecht, Mark werd 4e.
In groep 2 wist Lars de eerste plaats te veroveren. De nummers 1,2 en 3 van beide groepen ontvingen een prachtige beker en alle overige spelers gingen naar huis met een medaille.
We willen alle spelers en vrijwilligers langs deze weg bedanken. Zonder hun bijdrage had het kampioenschap zeker niet zo geweldig kunnen zijn als het dit jaar was.

jeugdkampioenschappen