Clinic, Britt Eerland

Tafeltennis vereniging TTV Amstelveen haalde voor de 2e keer in 2 maanden een absolute topper in huis om aan de jeugd een clinic te geven. Na de clinic van Bettine Vriesekoop in december wisten de bestuurders van de tafeltennisvereniging in Amstelveen Britt Eerland vast te leggen.
Britt Eerland, de beste speelster van Nederland en de nummer 38 van de wereldranglijst, maakte ruim 30 jeugdleden van TTV Amstelveen nog enthousiaster voor de tafeltennissport.
Onder het toeziend oog van 3 jeugdtrainers, ouders en vrijwilligers gaf Britt antwoord op, soms onverwachte, vragen om vervolgens de kinderen wat wijze tafeltennislessen te geven en wedstrijdjes met haar te laten spelen spelen.
Iedereen mocht na een uitputtend spelletje “rond de tafel” ook nog individueel met- of tegen Eerland aan de bak, waarbij de “winnaar” bij zowel de jongens als de meisjes een wedstrijdshirt van Britt als prijs in ontvangst mochten nemen. Na afloop van de clinic deelde Britt nog foto’s met handtekening uit aan de overenthousiate kinderen.
Alles werd voor het nageslacht vastgelegd. Klik hier voor de video registratie

Britt clinic