Najaarscompetitie jeugd 2024 versie II

Dit is bijgewerkte versie !

Bericht van Guus Korper namens de jeugdcommissie/trainers

Beste jeugdcompetitiespelers van TTV Amstelveen

De vakantie zit er bijna op dus is het tijd voor een aangepast programma van de competitieteams. Hierin hebben we een gecorrigeerd schema gemaakt wie er wanneer speelt en wie er een vrije dag heeft.

Natuurlijk is het slechts een voorlopig schema en kan hier nog wat aan veranderd worden wanneer spelers verhinderd zijn.
Willen jullie zo vriendelijk zijn, individueel, zo spoedig mogelijk door te geven wanneer je nu al weet dat je verhinderd bent zodat we op zoek kunnen naar vervanging uit jullie team. De reacties die we hebben gehad zijn in dit laatste schema doorgevoerd, dit kan je zien aan een rood vakje, met een zwarte 0.

Voor de duidelijkheid, wanneer er een 1 staat dan speel je en bij een 0 speel je niet. Alle teams, behalve het starters team spelen wedstrijden van 3 tegen 3 en een dubbel (dus 10 wedstrijden in totaal) De starters spelen 2 tegen 2 en een dubbel (dus 5 wedstrijden) de spelers in ROOD zijn de aanvoerder van het team. De aanvoerder is verantwoordelijk voor de communicatie binnen het team.

De groene vakjes geven aan dat het team 1 of meer personen aan moet wijzen voor de kantinedienst. Als jullie nog niet weten hoe dat gaat zullen we uitleggen hoe je een kantinedienst aanpakt. Personen die kantinedienst hebben dienen om uiterlijk 09:30 aanwezig te zijn.
De gele vakjes geven aan dat er een uitwedstrijd is en dat er vervoer geregeld moet worden, ook hier is het team verantwoordelijk dat dit daadwerkelijk gecommuniceerd wordt met de teamgenoten en hun ouders.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben mail ze dan naar jeugd@ttvamstelveen.nl

Vriendelijke groet,
Guus Korper