Nieuwe tafels dankzij het Schipholfonds

TTV Amstelveen krijgt geweldige donatie van het Schipholfonds.
De huidige tafeltennistafels van Tafeltennis Vereniging (TTV) Amstelveen zijn in 2011 aangeschaft en zijn sindsdien alle jaren intensief gebruikt en hierdoor flink gesleten. We hebben dus behoefte aan een aantal nieuwe tafels, ook voor onze competitiewedstrijden. Hierdoor heeft het bestuur gemeend een donatie te vragen bij het Schipholfonds.
Het Schipholfonds is een fonds dat sportief bewegen in de omgeving van de luchthaven wil stimuleren door een donatie te geven aan sportverenigingen voor bijvoorbeeld de aanschaf van sportmaterialen. Voor meer informatie over het Schipholfonds: https://www.schiphol.nl/nl/schipholfonds/

Jongstleden mei heeft het bestuur de aanvraag ingediend, eind mei heeft het Schipholfonds hierover positief besloten en op vrijdag 21 juni hebben Arjan Verburg en Brian van den Heuvel de donatie van maar liefst € 3.850 officieel op het hoofdkantoor van de Schiphol Groep in ontvangst mogen nemen (zie foto’s). TTV Amstelveen dankt het Schipholfonds hartelijk voor deze geweldige donatie!
We hebben uiteraard al een paar mooie tafels op het oog en zullen de komende weken hier verder naar kijken met als doel bij het begin van het nieuwe seizoen de tafels (6 stuks!) te hebben staan!

Schipholfonds