Opstap toernooi HTC Hoofddorp

Als je mee wilt doen geef je dan zo snel mogelijk op bij Guus !

Op zondag 16 april organiseert HTC in Hoofddorp weer een toernooi voor beginnende spelers.

Het toernooi is met name bedoeld om beginnende spelers zonder (al te veel) toernooi- en/of competitie ervaring de gelegenheid te bieden relatief dichtbij een toernooi te spelen.
Door de opzet met eerst een plaatsingsronde en dan een finaleronde is het de bedoeling dat iedereen wedstrijden op zijn of haar eigen niveau speelt.

Start om 10.00 uur, de zaal is open vanaf 9.15 uur. Eindtijd is rond 14.30 uur.

Schrijf je zo snel mogelijk in want er kunnen maar 40 spelers/speelsters meedoen aan dit toernooi. Vorig jaar moesten we een groot aantal spelers teleurstellen omdat de aanmeldingen te laat binnen waren.

Lees hieronder alle informatie die je nodig hebt om in te schrijven

Uitnodiging voor het HTC Opstart/Starters Toernooi

1. Datum Zondag 16 april 2023
  2. Accommodatie HTC Tafeltenniscentrum Lutulistraat 142 Hoofddorp Pax (tegenover de bussluis bij winkelcentrum Pax) Telefoonnummer van de zaal: 023-5652790
  3. Doel van het toernooi Dit toernooi is bedoeld om jeugdspelers ervaring op te laten doen met het spelen van toernooien. Het vereiste spelniveau is minimaal: alleen basiskennis van de regels en basisslagen zijn vereist.
  4. Begin/einde Aanvang 10.00 uur, de zaal is open vanaf 9.15 uur. Eindtijd is rond 14.30 uur.
  5. Tafels Er wordt gespeeld op maximaal tien tafels.
  6. Deelname Deelnemers moeten aan de volgende voorwaarden voldoen – geen A- of B-licentie – geboren in 2003 of later – competitiespelers 4e klasse jeugd of lager, of niet-competitiespelers van vergelijkbaar niveau
  7. Indeling Alleen enkelspel, op leeftijd. De deelnemers worden ingedeeld in twee of drie klassen op basis van leeftijd en/of rating (indien bekend).
  8. Inschrijfadres / informatie Guus Korper, via e-mail: jeugd@ttvamstelveen.nl. Inschrijven gaat alleen via de contactpersoon van de club, in dit geval Guus Korper. Noteer je naam en geboortedatum wanneer je je wil inschrijven via dit mailadres!
  9. Bevestiging van deelname Na sluiting van de inschrijving ontvangen alle contactpersonen van de deelnemende verenigingen per e-mail een bevestiging van hun deelname.
  10. Inschrijfgeld Voor het toernooi wordt een inschrijfgeld gevraagd van € 5,00 per persoon, te voldoen via TTV Amstelveen. De contactpersoon van de vereniging dient tegelijk met de inschrijving het totale inschrijfgeld over te maken. Inschrijving verplicht tot betaling en deelname.
  11. Sluitingsdatum De inschrijving sluit op zondag 2 april 2023 of zoveel eerder als het toernooi is volgeboekt. Het maximum aantal deelnemers is 40. Merk op dat het toernooi de afgelopen edities telkens ruim voor de sluitingsdatum is volgeboekt.

!!! LET OP: VORIG JAAR WAS HET TOERNOOI HEEL SNEL VOLGEBOEKT. DUS GEEF JE ZO SNEL MOGELIJK OP OM MEE TE KUNNEN SPELEN !!!

Voor meer informatie: jeugd@ttvamstelveen.nl