Reünie voor oud leden van Tafeltennis Vereniging Amstelveen!

logo75v1 IMG-20220604-WA0000

Zeer geslaagde reünie (oud) leden

Op 25 maart was het dan zover: de reünie van Tafeltennisvereniging Amstelveen, voorheen NMB/VDO, in het kader van ons 75 jarig jubileum! Ruim 75 (oud) leden hadden wind, regen en (soms) lange files getrotseerd om bij dit gezellige evenement aanwezig te zijn. Na een welkomstdrankje werd de reünie formeel geopend door voorzitter Arjan Verburg. Daarna kon iedereen, onder het genot van gratis hapjes en drankjes naar hartenlust (hernieuwd) kennis maken met oude bekenden. In de zaal waren een aantal tafels opgesteld en konden de liefhebbers testen of ze het oude balgevoel nog hadden. Hier werd driftig gebruik van gemaakt. In de kantine was een tafel ingericht met oude jaarverslagen, clubladen, foto’s en andere materialen die onze secretaris uit het archief had opgedoken. Deze tafel werd druk bezocht. Het is immers toch leuk als je je naam nog tegen komt in een clubblad van 30 jaar terug of je jongere zelf terug ziet op een foto van vele jaren (en soms vele kilo’s en haren) geleden. De deelnemers vonden de reünie zeer geslaagd en spraken na afloop hun waardering uit voor de organisatoren en vrijwilligers die hieraan hebben bijgedragen.

Dit smaakt naar meer! En gelukkig hebben we komend jaar nog een aantal jubileum evenementen op het programma staan. Zo zijn er:

28 aprilKlaverjas toernooi
7 meiClinic Jeugd en Familie toernooi
20/21 meiOpen toernooi Jeugd/Senioren
??Clinic 55+ en Dubbel toernooi
2 septemberEindfeest

We vinden het leuk wanneer zoveel mogelijk leden/familieleden  aan deze activiteiten meedoen! Zie de links voor details.

Namens de jubileumcommissie en het bestuur,
Ben Rigter
Secretaris TTV Amstelveen

Foto gallerij 25 maart 2023

25 maart Reünie voor oud leden van Tafeltennis Vereniging Amstelveen!

Volgend op de grandioze en feestelijke opening van het jubileumjaar in september vorig jaar
organiseert TTV Amstelveen op zaterdagmiddag 25 maart een reünie voor haar oud-leden.
Wanneer: zaterdagmiddag 25 maart 2023 van 14:00 tot 18:00.
Waar: Kantine en zaal van onze vereniging Landtong 14, 1186 GP Amstelveen
Ken je nog oud clubleden? Vertel het ons en geef het hen door!

Programma van deze middag in hoofdlijnen:

• 14.00 Ontvangst
  • 14.30 Openingswoordje voorzitter en korte jubileumfilm
  • 14.45 tot en met 17.30 Gezellig samenzijn in onze kantine onder genot van hapjes en drankjes.
    Er is een hoek met oude clubbladen, foto’s etc.
  • 14.45 tot 17.00 gelegenheid voor de liefhebbers om, als je dat leuk vindt, een recreatief/nostalgisch balletje te slaan in onze zaal (geen gymkleding vereist; wel schoenen met donkere zolen vermijden).
  • 17.30 Dankwoordje namens de jubileumcommissie
  • 18.00 Einde

Aanmeldformulier Reünie oud-leden TTV Amstelveen
(velden met * hebben we nodig om je van informatie te kunnen voorzien)