Onze sponsors

Sponsoring

Tafeltennisvereniging Amstelveen heeft een groeiende jeugdafdeling. De jeugdbegeleiding en daarbij geboden tafeltennismogelijkheden brengen hoge kosten met zich mee. Ook willen wij graag onze accommodatie op peil houden wat de nodige investerings- en onderhoudskosten vergt.
Onder andere door sponsorbijdragen willen we de contributie- en trainingsbijdrage laag houden zodat onze sport voor iedereen toegankelijk blijft.

Graag wil het bestuur een gesprek aangaan met mogelijke sponsoren, die wij in overleg een leuke tegenprestatie kunnen bieden. Naast een vermelding op onze website en/of een reclamebord in onze kantine kunnen wij bijvoorbeeld een bedrijfstoernooi met catering in onze accommodatie faciliteren.

Ook is TTV Amstelveen op zoek naar adverteerders uit de regio, voor een klein bedrag per jaar kunt u al adverteren op onze website.Tensotte kan je je aanmelden als donateur van onze vereniging, een donateurschap begint al bij € 10.- per jaar

Wil je meer weten over sponsoring, adverteren en doneren STUUR ONS DAN EEN BERICHT dan nemen wij contact met je op.