Onze sponsors

Sponsorkliks

Maak het uzelf makkelijk en koop direct via SponsorKliks, het kost u niets extra en u steunt onze club.
Via onderstaande buttons kom je direct op de website naar je keuze en sponsor je T.T.V. Amstelveen.

Direct naar sponsorkliks ?
klik op het logo hieronder

Dit bedrag gunden jullie ons al!

Op naar de € 3.500 in 2023

Help onze club  en sponsor ons  met sponsorkliks

Met SponsorKliks kun je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan onze vereniging zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel je online een pizza via Thuisbezorgd en doe je dit via SponsorKliks dan ontvangt TTV Amstelveen  hiervoor een bedrag in de clubkas.

Via de categorieën boven in het menu kun je tevens bij een groot aantal betrouwbare webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Bestel je regelmatig bij AliExpress, Mediamarkt of Wehkamp, dan gaat een percentage van het aankoopbedrag ook naar onze club. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je ons ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van TTV Amstelveen. Voor jou een kleine moeite, voor ons directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden, ex leden en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die onze club een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging of stichting. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert onze vereniging hier direct van!

Let op: geen commissie op boeken
In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Waarom SponsorKliks?
SponsorKliks is al sinds 2011 actief en wordt door de hoge omzetten die wij leveren bij de meeste winkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen wij zeer goede, en regelmatig exclusieve, commissie-afspraken maken met winkels. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie uit in de markt!

Om een lang verhaal kort te maken…….
Bestel voortaan online via SponsorKliks en kies eenmalig als doel TTV Amstelveen

Nooit meer sponsorkliks vergeten?

Hieronder wordt in 2 filmpjes op duidelijke wijze uitgelegd hoe je je pc of laptop kunt instellen zodat je bij aankopen van je favoriete winkels, reisorganisaties, etc. nooit meer vergeet om dat via SponsorKliks te doen.
Het onderstaande filmpje is voor wanneer je met Google Chrome als browser werkt.

En het filmpje hieronder voor wanneer je met  Firefox werkt. Alle overige browsers werken nagenoeg hetzelfde.