Succesvolle schoonmaak

De kantine en materialen krijgen van tijd tot tijd een schoonmaak beurt.
Atie Vos zorgt ervoor dat dit gebeurt door dit op de agenda te zetten en hiervoor vrijwilligers te mobiliseren. Op de dag zelf doet ze naast het schoonmaak werk ook de coördinatie van de werkzaamheden.
Bijgaande foto toont de gebruikte lapjes en doekjes nadat ze door Atie in de was waren gedaan.

Atie: reuze bedankt voor het inzetten van je energie voor de club.

Atie stuurde het volgende berichtje na de schoonmaak actie op 2 juli 2023:

Met een mooi groepje van 11 vrijwilligers is vandaag weer schoongemaakt.
Ieder half jaar houden we schoonmaakdag  om onze ramen, kantine, keuken, bestuurskamer en materiaal- en voorraadhok op te ruimen en schoon te houden.
We hebben in een paar uurtjes veel onderhanden kunnen nemen. Ik ben super trots en dankbaar op alle aanwezigen die de schoonmaak vandaag tot een succes hebben gemaakt.
Allemaal (Han, Gerard, Ben, Guus, Paul, Dick, Jan-Jaap, Crystle, Rolitsa en Andrii) super bedankt voor jullie inzet, hulp en gezelligheid.