Tussentijdse bestuursupdate oktober 2023

Beste leden,

Het bestuur wil graag jullie aandacht vragen voor enkele zaken. Hierbij dus een tussentijdse bestuursupdate.

Met vriendelijke groeten, Brian van den Heuvel

Website

bezoek deze eens, je vind er allerlei informatie, nieuws etc. die je ook deels in deze email vindt.

Zo sta je niet maandagavond voor de deur als er competitie is, weet je waar en wanneer er interne en externe toernooien kunnen worden gespeeld en wie weet moedigt het je aan om je online aankopen eens via Sponsorkliks te doen!
TTVAmstelveen homepage

Grote Club Actie

Zaterdag 23 september jl. is de Grote Club actie weer gestart. Doel van TTV Amstelveen voor dit jaar is om minimaal EUR 1.000 bij elkaar te brengen maar het zou geweldig zijn als we het record van vorig jaar van ruim EUR 1.300 zouden kunnen overtreffen. De opbrengst zal gebruikt worden voor trainingsmiddelen voor de jeugd maar ook als bijdrage voor de inrichting van onze kantine op onze nieuwe locatie waarvan de oplevering nog steeds gepland staat na de komende zomervakantie. Naast onze jeugdleden die op pad gaan om loten te verkopen hierbij uiteraard de oproep aan alle leden om ook loten te kopen. Atie Vos zal ongetwijfeld haar ronde langs de senioren maken, Atie hartelijk dank daarvoor. En alvast ook aan iedereen voor alle gekochte loten! Tussenstand is al 191 loten verkocht.

Jubileum feest – vergeet je niet op te geven!

Zaterdag 25 november is het daverende slot van ons jubileum jaar.
Voor de jeugd is er een tafeltennis spelletjes middag, neem je broertje of zusje ook mee! Dat wordt echt super gaaf. Zeer binnenkort komt Guus Korper nog met extra informatie en hoe je je moet opgeven hiervoor.

Voor de senioren is er een feestavond, je mag 1 introducee meenemen. Geef je op via onderstaande link:
Jubileum feestavond senioren – geef je op

Donderdag 9 november Algemene Leden Vergadering

Zaterdag 25 november Jubileum jaar spelletjesmiddag jeugd en feestavond senioren

Mededelingen

De penningmeester heeft herinneringen uitgestuurd aan de leden die de contributie nog niet hebben betaald. Graag jullie aandacht hiervoor.

Het testbatje van Game11: Timo Boll ZLC frame met 2x Butterfly Dignic rubbers is helaas niet boven water. Hierbij nogmaals een oproep om even je tas te checken mocht je batjes hebben uitgetest die avond.

Nieuwsberichten – TTVAmstelveen – Homepage

Jeugdtraining Claudia Liess