Update Voorjaarscompetitie 2023

Bericht van onze wedstrijd secretaris Alex Brandt
Het speelschema voor de voorjaars competitie en de volledige uitslagen van het afgelopen seizoen werden in een email aan de competitie spelers gezonden en zijn hier niet bijgevoegd.

Beste leden,

de Najaarscompetitie 2022 is inmiddels ten einde.
Een felicitatie aan Guus, Ladi, Harish, Elias, Jeffrey en Ronald met het behalen van het kampioenschap in de 2e klasse!
Ook bij de Jeugd waren er kampioenen.
Team 1 (Aris, Aadit, Yavuz) eindigde bovenaan in de 4e klasse.
De teams 3 (Taha, PengYu, Vrishti, Amrit, Leon) en 4 (Yohaan, Aatish, Ioana, Siddharth) werden kampioen in de 5e klasse.
Gefeliciteerd, heel goed gedaan!

Inmiddels zijn de voorbereidingen voor de Voorjaarscompetitie 2023 bijna afgerond, de teams zijn in het administratie systeem van de bond (NAS) ingevoerd. Deze wachten nog op goedkeuring door de competitieleider.
De teamindeling voor de senioren en junioren voor volgend seizoen vind je in de links.
De nieuwe spelers Chrystle, Erast en Silvan zullen later worden toegevoegd, zodra duidelijk is in welke klasse deze het beste kunnen spelen. In ieder geval is nog versterking van team 9 nodig in de 5e klasse.

Voor nu alvast hele fijne feestdagen!