Bestuursupdate augustus 2022

Activiteiten komende periode

• Donderdag 1 september
      • Game 11 is vanaf 19.30 in onze kantine met een deel van hun tafeltennis assortiment. Heb je nieuwe materialen etc. nodig? Ze nemen verschillende frames, rubbers maar ook shirts en schoenen mee. Mocht je al wensen hebben geef deze dan tijdig door aan Game 11 via info@game11.nl . Vergeet er niet bij te vermelden dat het om TTV Amstelveen en donderdag 1 september a.s. gaat.
      • Trainingen starten weer na de vakanties
    • Zaterdag 3 september – opening jubileum jaar

Jazeker, op 1 september 2022 bestaat onze vereniging, TTV Amstelveen, 75 jaar! Een geweldige mijlpaal! De jubileumcommissie is druk bezig met een plan om in dit jubileumjaar een aantal leuke activiteiten te organiseren.
      Raadpleeg de apart gestuurde e-mails voor verdere details of registreer hieronder. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
      TTV Amstelveen: uitnodiging 75 jarig jubileum opening evenement

• Maandag 12 september
      Start herfst competitie

• Dinsdag 15 november
      20:00 Algemene Leden vergadering. Dus geen training en vrijspelen vanaf 20:00

Openingstijden zaal
Zie  openingstijden zaal

Nieuwe zaal
Zoals iedereen kan zien is er al veel gesloopt en zal er gebouwd gaan worden aan de nieuwe school. Zodra we meer weten komt er een follow up.

Training Jeugd

• De trainingen starten weer vanaf 1 september, elke maandag en donderdag trainen inmiddels rond de 40 jeugdleden in 2 groepen.
  • Voor deze groepen zijn we ontzettend op zoek naar hulptrainers, mocht je ons hierin met enige regelmaat te kunnen helpen neem dan contact op met Guus Korper.
  • Het is belangrijk dat de jeugdspelers spelen met goed materiaal. De eerste 3 maanden hebben we batjes van de club te leen. Na 3 maanden willen we graag dat de jeugd met hun eigen batje speelt.
    Koop geen batje bij een sport- of speelgoedzaak. We hebben altijd goede batjes, tegen een schappelijke prijs, op de club te koop. Met deze batjes kunnen de kinderen jaren verder en de trainers weten welk materiaal nodig is.

Vrijwilligers gezocht

• Bardienst senioren competitie op vrijdagavond. We zijn nog op zoek naar iemand die een deel van de bardiensten op de vrijdagavond wil draaien. Het gaat om ongeveer 5 avonden per competitie, oftewel 10 voor een heel seizoen.Minder mag natuurlijk ook. Er staat ook een vergoeding tegenover. Ben je geïnteresseerd of weet je iemand, neem dan contact op met Atie Vos: 55plus@ttvamstelveen.nl
  • Organiseren van activiteiten. Verder zoeken we altijd mensen die eenmalig iets willen organiseren; een toernooi, een clinic, klaverjasavond of kom zelf met een idee.We hebben veel Indiase leden, dus een Indiase avond kan natuurlijk ook! Als je zoiets leuk vindt om te doen, stuur een mailtje naar Brian van den Heuvel: penningmeester@ttvamstelveen.nl of spreek Brian aan op de vereniging.
  • Hulptrainers Jeugd gezocht!
    Zie het stukje hierboven over Training Jeugd.

Overige mededelingen

• Teamindeling herfstcompetitie . De teamindelingen van zowel de senioren (10 teams) als de jeugd (4 teams) zijn gereed. Aparte communicatie hierover is rondgestuurd door de wedstrijdsecretaris. De competitie begint op 12 september. Iedereen veel succes!
  • Afdeling Holland Noord en Landelijke competitie gaan volledig over op het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF). Dit betekent geen papieren wedstrijdformulieren meer en dat we alleen nog de NTTB app zullen gaan gebruiken met ingang van de komende najaarscompetitie. Zie verder:  https://tafeltennis.nl/uitleg-digitaal-wedstrijdformulier-voor-spelers-en-non-playing-captains/ . Zie ook het bericht op onze website.
  • Sponsorkliks. We hebben inmiddels de magische mijlpaal van EUR 2.000 overschreden. Een welkome financiële aanvulling op de inkomsten van onze club. Iedereen bedankt die hier zijn steentje aan heeft bijgedragen! We denk echter dat er nog veel meer leden, familieleden, vrienden etc. ons kunnen helpen. Dus help je club en ga als je online iets wil bestellen naar: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=7646&sc=dyn-bnnr-bol&cn=nl&ln=nl. Het kost jou niks extra’s en je helpt je club. Zoek het bedrijf waar je iets wil bestellen en verder werkt het zoals je gewend bent. Zet dus deze link als favoriet in je browser!
  • De penningmeester gaat begin september aan alle leden weer het verzoek tot betalen van de contributie sturen. Betaal op tijd (voor 1 oktober) zodat je de EUR 20 betalingskorting krijgt!