Bestuursupdate december 2022

Bericht van onze voorzitter Arjan Verburg

Beste leden,

hierbij de laatste update van het bestuur voor 2022. Wij wensen jullie allemaal alvast fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling!

Nieuws op onze website www.ttvamstelveen.nl

Activiteiten komende periode

Zaterdag 7 januari
Nieuwjaarstoernooi senioren van 13.00-16.30
Nieuwjaarsborrel alle leden 16.30-18.30
Zie ook de enkele dagen geleden verstuurde email. Geef je op via penningmeester@ttvamstelveen.nl

Donderdag 19 26 januari
Dubbelkampioenschappen jeugd 17.30-20.00
Geef je op via jeugd@ttvamstelveen.nl

Zondag 22 januari
Dubbelkampioenschappen senioren 13.00-16.30
Geef je op via secretaris@ttvamstelveen.nl

Zondag 29 januari
Halfjaarlijkse schoonmaak kantine
Geef je op via 55plus@ttvamstelveen.nl

Zaterdag 20 mei
TTV Amstelveen 75 jarig Jubileum Open Toernooi Jeugd
Meer informatie volgt nog!

Zondag 21 mei
TTV Amstelveen 75 jarig Jubileum Open Toernooi Senioren
Meer informatie volgt nog!

Mededelingen

• Afdeling Holland Noord en Landelijke competitie is de afgelopen najaarscompetitie volledig overgegaan op het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF). We hopen dat iedereen nu goed bekend is met deze app. Onze wedstrijdsecretaris Alex was in elk geval behoorlijk tevreden.
    Zie verder: https://holland-noord.nttb.nl/deel-competities-over-naar-digitaal-wedstrijdformulier-2/
  • Sponsorkliks. De teller staat inmiddels bijna op EUR 2.300. Een welkome financiële aanvulling op de inkomsten van onze club. Iedereen bedankt die hier zijn steentje aan heeft bijgedragen! We denk echter dat er nog veel meer leden, familieleden, vrienden etc. ons kunnen helpen zeker ook met het oog op de aanstaande kerstinkopen. Dus help je club en ga als je online iets wil bestellen naar https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=7646&sc=dyn-bnnr-bol&cn=nl&ln=nl . Het kost jou niks extra’s en je helpt je club. Zoek het bedrijf waar je iets wil bestellen en verder werkt het zoals je gewend bent. Zet dus deze link als favoriet in je browser!
  • De voorjaarscompetitie gaat vanaf maandag 23 januari september weer van start. De teamindeling is enkele dagen geleden afgerond. Veel succes allemaal!

Vrijwilligers gezocht – herhaalde oproep

• Bardienst senioren competitie op vrijdagavond. We zijn nog op zoek naar iemand die een deel van de bardiensten op de vrijdagavond wil draaien. Het gaat om ongeveer 5 avonden per competitie, oftewel 10 voor een heel seizoen. Minder mag natuurlijk ook. Er staat ook een vergoeding tegenover. Ben je geïnteresseerd of weet je iemand, neem dan contact op met Atie Vos: wim.j.vos@ziggo.nl
  • Organiseren van activiteiten. Verder zoeken we altijd mensen die eenmalig iets willen organiseren; een toernooi, een clinic, klaverjasavond of kom zelf met een idee.We hebben veel Indiase leden, dus een Indiase avond kan natuurlijk ook! Als je zoiets leuk vindt om te doen, stuur een mailtje naar Brian van den Heuvel: penningmeester@ttvamstelveen.nl of spreek Brian aan op de vereniging.
  • Hulptrainers Jeugd gezocht. Vind je het leuk om hierbij te helpen, vooral ouders van onze jeugdleden willen we hierbij aanmoedigen om contact op te nemen met Guus Korper via jeugd@ttvamstelveen.nl

Openingstijden zaal

Zie https://ttvamstelveen.nl/algemene-informatie-nl/#openingstijden
Geen Jeugdtraining van maandag 26 december tot en met donderdag 5 januari
Zaal gesloten op maandag 26 december (2e kerstdag)

Nieuwe zaal

Nog steeds is de planning van de zaal oplevering in 2024 na de schoolvakanties. Zoals jullie zien is alles al gesloopt en kunnen ze gaan beginnen met de bouw / fundering. Verder geen updates.