Bestuursupdate september 2024

Email aan alle leden door onze voorzitter Arjan Verburg

Nieuws op onze website
Kijk voor het laatste nieuws op onze website  https://www.ttvamstelveen.nl

Nieuwe penningmeester gezocht!
Helaas heeft zich tot op heden nog geen opvolger voor Brian gemeld. Om een beeld te geven, wat doet een penningmeester nu zoal?

• Contributie innen
  • Facturen en declaraties betalen
  • Beheer bankrekening
  • Financieel jaarverslag
  • Aanvragen subsidies

Met de omvang van onze vereniging (140-150 leden) is het dringend nodig dat het bestuur een penningmeester heeft. Anders wordt de druk op de rest van het bestuur te groot en komt de continuïteit van onze club in gevaar.

Dus hierbij nogmaals het verzoek: vind je het leuk en/of belangrijk om je club te helpen, meld je dan bij Arjan Verburg via voorzitter@ttvamstelveen.nl. Wil je meer weten wat een penningmeester doet, vraag het dan aan Brian van den Heuvel via penningmeester@ttvamstelveen.nl.

Mededelingen

Contributie seizoen 2024-2025
De penningmeester stuurt begin september zoals elke jaar weer het verzoek om de contributie te betalen. Let zoals altijd op de betalingskorting die geldig is bij betaling voor 1 oktober a.s.

Competitie najaar 2024
In de week van 9 september a.s. begint de najaar competitie alweer. We wensen alle teams weer veel succes! Ook de bardienst schema’s voor de senioren zijn bekend gemaakt, graag jullie attentie hiervoor zodat deze bardiensten weer goed en zonder problemen worden ingevuld.

Grote Club actie 2024
21 September a.s. gaat deze vereniging loterij weer van start. Zoals gebruikelijk kun je loten kopen (per stuk EUR 3) waarbij 80% van de opbrengst naar onze vereniging gaat. Belangrijkste doel dit keer voor TTV Amstelveen is om de kosten van het service onderhoudscontract voor onze AED voor de komende 5 jaar met de opbrengst van deze loterij te kunnen betalen alsook een deel van de kosten om de EHBO/AED kennis van een aantal van onze leden op peil te houden.

TTV Open 2025
De 2024 editie van ons open toernooi was met 110 jeugd en 160 senioren een groot succes. We hebben van veel deelnemers hele leuke en positieve reacties ontvangen. Het bestuur heeft daarom besloten om ook volgend jaar in mei dit toernooi weer te gaan organiseren.

Barprijzen 2024-2025
Het bestuur heeft besloten om de barprijzen voor het komende seizoen gelijk te houden aan het huidige seizoen.

Openingstijden zaal
De openingstijden van de zaal zijn weer als de normale seizoenstijden. Kijk op de website voor de openingstijden

Zaal afsluiten
Wanneer je de zaal af moet sluiten loop dan de nood deuren(zaal en dames kleedkamer) en de deur van buiten naar de kleedkamers goed na. We hebben al een paar keer ongewenste gasten in het weekend in de zaal gehad, vandaar.

Activiteiten de komende periode

Donderdag 5 september 19:30
Game11 Test event : Game 11 komt langs en neemt veel rubbers en batjes ed mee. Heb je wat nodig, kom langs

Zondag 8 september 12:30
Clubkampioenschappen senioren geef je op via het google form https://docs.google.com/forms/d/1t8jBhpatoUg7ZeywaRvr2FsetqxNJXszbmnB1chyEk4/edit#responses of via de lijst op het prikbord

Maandag 9 september
Start van de Competitie

Donderdag 14 november
ALV (Algemene Leden Vergadering) reserveer hem in de agenda

Nieuwe zaal
Het Bestuur heeft de nieuwe kantine en zaal mogen bezoeken tijdens de vooroplevering op 29 augustus. Zie bezoek aan nieuwe zaal . Er is ook een impressie op facebook.

We krijgen de oplevering op 23 september en plannen de verhuizing in de week van 28 oktober – 2 november.
We kunnen je hulp gebruiken! Meld je aan bij voorzitter@ttvamstelveen.nl .

Voor de nieuwe kantine moeten we nog een bar maken met onze huidige koelkasten en het huidige barglazenblad met afvoer en nog kastjes kopen en kijken hoe we hem kunnen maken. Wie heeft er ervaring met een bar bouwen of wil gewoon helpen. Stuur een mailtje naar voorzitter@ttvamstelveen.nl .

We wensen je een geweldig nieuw seizoen
Het Bestuur