Clinic, Bettine Vriesekoop

Begin december organiseren we een tweetal activiteiten voor onze jeugdleden.
We beginnen op maandag 3 december met een bijzonder speciale clinic met Bettine Vriesekoop.

Bettine is Nederlands beste tafeltennisspeelster ooit. In 1977 werd ze Europees jeugdkampioen bij de meisjes junioren en Nederlands kampioen bij de dames. Vanaf dat moment werd ze nog 13x Nederlands kampioen en stond ze gedurende een periode van 25 jaar aan de Wereldtop. Tweemaal werd ze Europees kampioene, in 1982 en 1992. De prestigieuze Europese Top-12 wist ze 2x keer te winnen in 1982 en 1985. Van alle Europese tafeltennissters wist Bettine over all de meeste overwinningen te behalen bij dit evenement, namelijk 106.

De gegevens voor deze bijzondere clinic:
Locatie : Landtong 14
Datum   : Maandag 3 december
Tijd  : 18:00– 19:30
Voor wie  : Alle jeugdleden van TTV Amstelveen
Bezoekers : Zowel de zaal als de kantine is open, iedereen is welkom
Toegang   : Gratis voor zowel spelers als bezoekers

Bij deze clinic moeten alle spelers sportkleding dragen en alle competitiespelers hun TTV Amstelveen kleding. De kans is groot dat TV Amstelveen een korte reportage komt maken, zorg dus dat je ruim op tijd bent en dat je je goed gedraagt

Bettine