Resultaten najaarscompetitie

Eind november zijn de laatste wedstrijden voor de najaarscompetitie weer gespeeld. Hopelijk heeft iedereen het weer naar zijn zin gehad. Helaas waren er toch een behoorlijk aantal blessures.

Jeugd: Team 3 is kampioen geworden in de 5e klasse door in de laatste wedstrijd concurrent Diemen te verslaan. Daniel, Wessel, Aris, Lars en Jeffrey, van harte gefeliciteerd, super goed gedaan. Ook de andere twee teams (team 1 in de 2e klasse en team 2 in de 5e klasse) deden het niet onverdienstelijk en eindigden in de middenmoot.

Senioren. Team 9 (Göstav cs) heeft na een geweldig seizoen met overmacht het kampioenschap gepakt in de 5e klasse, van harte gefeliciteerd. Team 3 (Marijke cs) maakte in de 3e klasse aanspraak op de Pechvogel prijs, na een geweldige eindsprint was de eindstand HTC en Amstelveen beiden op 61 punten; onderling wedstrijden ook gelijk; games tellen: HTC 41 – Amstelveen 40:-(.

Helaas is het 1e team (Arjan cs) na ruim 5 jaar nu gedegradeerd uit de 3e divisie Landelijke competitie en zal zich komende helft in de hoogste klasse van de afdelingscompetitie weer opnieuw moeten bewijzen. Ook team 5 (Gijs cs) kon het helaas niet bolwerken in de 3e klasse en gaat weer voor het kampioenschap in de 4e klasse.

Het 2e team (Guus cs) heeft zich door twee prima laatste wedstrijden zich toch nog eenvoudig weten te handhaven in de 2e klasse. Team 4 (Fery cs) heeft een prima seizoen gedraaid met een mooie 2e plaats in de 3e klasse. Team 6 (Atie cs) heeft zich prima in de 4e klasse in de middenmoot weten te houden. Team 7 (Waldo cs) had een wat rommelig seizoen met blessures en afwezigen maar heeft zich toch in de 4e klasse weten te handhaven. Team 8 (Nenad cs) heeft tot het laatst om het kampioenschap meegestreden maar moest toch net met een 2e plaats genoegen nemen. Team 10 (Jaap cs) en team 11 (Coen) houden het nog steeds goed vol in de 5e klasse en de ‘Break’ klinkt nog steeds regelmatig in de zaal.

Op naar de voorjaarscompetitie 2020!