“De jeugd van vroeger” actief in een dubbeltournooi

Zondag 27 oktober speelde “de jeugd van vroeger” een tournooi.
Dit initiatief, georganiseerd ter nagedachtenis van Lex Swaan, werd gespeeld door 22 spelers ,van 55 jaar of ouder, die lid zijn van onze vereniging als normaal clublid en spelers die (nog) geen lid zijn maar wel regelmatig op vrijdagochtend aantreden bij de 55+ groep.
We kozen voor een dubbeltournooi waar een “sterkere speler” door loting gekoppeld werd aan een “zwakkere speler”.
Na de openingswedstrijden in poules van 5 of 6 koppels speelden we verder in een winnaars poule en een verliezers poule.
Na een heftige strijd werd het koppel Han en Lan derde, Jaap Boerop en zijn partner tweede en ging de winst naar Guus en Roy v/d Roest die een ijzersterk tournooi zonder een enkele nederlaag met goud wisten te bekronen.
Eigenlijk kende deze dag alleen maar winnaars en zullen we dit een jaarlijks terugkerend evenement laten worden.