Nieuwjaarstoernooi 2020

Zondag 12 januari was het weer zover; het alom bekende en zeer gewaardeerde nieuwjaarstoernooi vond weer plaats. Ook dit keer was de animo hoog; vele senioren hadden zich opgegeven, waaronder ook weer een groot aantal niet-competitie-leden.
Onder de bezielende leiding van Ladi werd er om 11:00 gestart. Er werd gelijk hard gestreden in deze eerste wedstrijden van 2020. Gelukkig werden de minder goede spelers op ingenieuze wijze gecompenseerd t.o.v. de meer ervaren spelers, waardoor iedereen een kans maakte op de hoofdprijs. Om al het zweet en inspanning te compenseren, draaide de kantine op volle toeren. Zowel Arjen als Brian kokkerelden er op los om iedereen van een snackje en drankje te voorzien. Toen om 15:00 de stofwolken waren opgetrokken en iedereen 7 partijen had gespeeld, bleef er uiteindelijk 1 overwinnaar over en dat was dhr. Durgesh. De prijzenpot bestond dit keer uit grote flessen drank, die door alle winnaars in dank in ontvangst werden genomen (hips!).
Om de feestvreugde nog meer te vergroten, werd na het toernooi de nieuwjaarsborrel (met nog meer zielen en vreugd) ingestart, en weer kwamen de kok’s langs met schalen vol lekkernijen en drank; het bleef nog lang onrustig aan Landtong 14!Tot ziens op de grote (en bij voorbaat al gezellige) voorjaars-schoonmaakdag a.s. zondag 19 januari!